Του Απόστολου Σκουμπούρη
Τους... δρόμους για να δημιουργήσει την ελληνική... Amazon χαράσσει η Public, ανακοινώνοντας πριν από λίγο σε επίσημη συνέντευξη τύπου, τη δημιουργία της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου marketplace.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα που φιλοδοξεί να καταστεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, κατά τα πρότυπα της Amazon.
Αρχικά η πλατφόρμα ξεκινά με 47 ελληνικές εταιρείες που συμφώνησαν να «ανεβάσουν» τα προϊόντα τους στην marketplace, ενώ σταδιακά θα προστίθενται επιπλέον εταιρείες που θα πληρούν τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που θέτουν οι άνθρωποι της Public.
Πρόκειται για μια ακόμη επένδυση 1,2 εκατ. ευρώ, η οποία διαρκώς θα ενισχύεται στην πορεία.
Η αρχική βάση της πλατφόρμας θα είναι τα 41 εκατ. επισκεπτών (ετησίως) της ηλεκτρονικής διεύθυνσης των Public, αλλά και το 1,2 εκατομμύριο που είναι η βάση πελατών της εταιρείας.
Η πλατφόρμα θα ξεκινήσει αρχικά με εταιρείες που εμπορεύονται προϊόντα από τους κλάδους που σχετίζονται με το προφίλ της Public, αλλά και προϊόντα όπως είδη γυμναστικής, προσωπικής φροντίδας, ελεύθερου χρόνου, βρεφικά είδη, εποχιακά, είδη σπιτιού και smart living.
«Δεν πάμε να κάνουμε ποσότητα. Εστιάζουμε στην ποιότητα, την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα», τόνισε σήμερα ο επικεφαλής των Public κ. Καλογεράκης.
Το μηνιαίο... κόμιστρο για όποια εταιρεία θέλει να μπει στην πλατφόρμα marketplace είναι στα 39 ευρώ όπως τόνισε ο κ. Καλογεράκης. Επίσης δεν θα υπάρχει αποκλειστικότητα, θα μπορούν να συμμετέχουν εταιρείες που εμπορεύονται ίδια ή παρεμφερή προϊόντα.