Κέρδη και πωλήσεις σημαντικά αυξημένα έναντι των εκτιμήσεων παρουσίασε στο δεύτερο τρίμηνο ο αμερικανικός κολοσσός των αθλητικών ενδυμάτων Under Armour, ενώ με φόντο τα ισχυρά αποτελέσματα προχώρησε σε αναβάθμιση του outlook για το σύνολο του έτους.
Ειδικότερα, η Under Armour ολοκλήρωσε στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 με κέρδη 24 σεντς ανά μετοχή, υπερτριπλάσια των προβλέψεων αναλυτών σε έρευνα της Refinitiv για 6 σεντς.
Παράλληλα, τα έσοδά της ανήλθαν στα 1,35 δισ. δολάρια έναντι των 1,21 δισ. δολαριών που εκτιμούσαν οι αναλυτές, αυξημένα κατά 91% από τα 707,6 εκατ. δολάρια κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της στη Βόρεια Αμερική - τη μεγαλύτερη περιοχή των δραστηριοτήτων της - να αυξάνονται κατά 101% σε ετήσια βάση, στα 905 εκατ. δολάρια, ενώ τα διεθνή της έσοδα διπλασιάστηκαν στα 446 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, τα έσοδα χονδρικής της αυξήθηκαν κατά 157% στα 768 εκατ. δολάρια, όπως και τα έσοδά της από καταναλωτές που εμφάνισαν αύξηση κατά 52% στα 561 εκατ. δολάρια, όπως ανέφερε η Under Armour.
Σημειώνεται τέλος, ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στο 39% του συνόλου των δραστηριοτήτων της απευθείας σε καταναλωτές κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Στο απόηχο των εντυπωσιακών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η Under Armour η μετοχή της πραγματοποιεί ράλι άνω του 6% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.