«Έκρηξη» στη χρήση data, αυξημένο τζίρο και έσοδα από υπηρεσίες, χάρη στα έσοδα του τουρισμού, αλλά και βελτιωμένη πελατειακή βάση κατέγραψε η Vodafone στην Ελλάδα κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2021), σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου που δημοσιεύθηκαν σήμερα το πρωί.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κύκλο εργασιών ύψους 468 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020 (452 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα από υπηρεσίες γνώρισαν αντίστοιχη άνοδο (4%) και ανήλθαν σε 436 εκατ. ευρώ, αντί 421 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ.
Η πελατειακή βάση της κινητής έφτασε τους 4,178 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά 107.000 πελάτες (εκ των οποίων 82.000 αφορούσαν καρτοκινητά και 25.000 συμβόλαια), με το ποσοστό των πελατών συμβολαίου να προσεγγίζει το 40%. Στη σταθερή, οι ευρυζωνικοί πελάτες παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (962.000). Επιπλέον, κατεγράφη «έκρηξη» στη χρήση data, η οποία αυξήθηκε κατά 72% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και προσέγγισε το «κατώφλι» των 100.000 ΤΒ (96.758 ΤΒ), που αποτελεί ιστορική επίδοση, (πέρυσι 56.164 ΤΒ)
Το ARPU της εταιρείας παρέμεινε σταθερό στα 10,7 ευρώ (18,2 στα συμβόλαια και 5,7 στα καρτοκινητά). Στην ανακοίνωση του Ομίλου γίνεται μνεία στην Ελλάδα σχετικά με την αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες και την άνοδο της βάσης στην κινητή, που συνδέονται με την αύξηση του τουρισμού και του Roaming, αλλά και την άρση των μέτρων περιορισμού, αντίστοιχα.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά στον στόχο του ομίλου να τοποθετήσει το Vodafone Business σε στρατηγική θέση ώστε να αξιοποιήσει τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και στην Ελλάδα, με έμφαση την ψηφιοποίηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, τις επενδύσεις στην ψηφιακή υγεία, τις «έξυπνες» πόλεις, τις ψηφιακές πρωτοβουλίες για μία πιο πράσινη και ψηφιακή Ευρώπη.