«Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια, τον λόγο έχουν οι ειδικοί» ξεκαθάρισε η Νίκη Κεραμέως για το εκ νέου άνοιγμα των σχολείων μετά την πανδημία του κορονοϊού, σημειώνοντας ότι «Υπάρχουν σενάρια καθολικού ανοίγματος, είτε ανοίγματος που αποφεύγει τον μεγάλο συγχρωτισμό των μαθητών».
Μιλώντας στον ΣΑΚΙ η υπουργός Παιδείας, τόνισε ότι είναι ακόμη νωρίς για να οριστικοποιηθεί κάποια απόφαση
«Αναμένουμε τις συστάσεις των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων για να συζητήσουμε τις επιλογές που έχουμε. Δεν θέλουμε να τους υποκαταστήσουμε τους έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη της προσπάθειας ηγείται ο κ. Τσιόδρας, ο οποίος έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων μας» διευκρίνισε η Νίκη Κεραμέως.
«Από την αρχή της κρίσης ακούμε τις κατευθυντήριες γραμμές των ειδικών κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Σταθερή μας επιδίωξη είναι οι Πανελλαδικές να ξεκινήσουν εντός Ιουνίου και να ολοκληρωθούν μέσα Ιουλίου. Έχουμε ετοιμαστεί για όλα τα σενάρια, αναμένοντας τις οδηγίες των ειδικών. Αναμένουμε τις συστάσεις των ειδικών έχουμε δυνατότητα επιπλέον μέτρων προστασίας αν οι ειδικοί μας καθοδηγήσουν προς αυτή την κατεύθυνση», σημείωσε η υπουργός.
«Από το Μάιο και μετά θα προσπαθήσουμε να επανέλθουμε σε μια σταδιακή κανονικότητα... Σε κάθε περίπτωση θα φροντίσουμε όποια και αν είναι η τελική απόφαση των ειδικών να καλυφθεί το χαμένο έδαφος είτε φέτος είτε και του χρόνου, έχουμε κάνει και εκεί σενάρια. Έχουμε ήδη συγκεκριμένες οδηγίες και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σχετικά με την ύλη που πρέπει να καλυφθεί οπωσδήποτε ώστε οι μαθητές να προαχθούν στην επόμενη τάξη» τόνισε η κ. Κεραμέως.
Ερωτηθείσα για το εάν οι μαθητές θα κάνουν θερινές διακοπές, η υπουργός απάντησε ότι «τα μέσα Ιουλίου είναι ορόσημο πέρα από το οποίο οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες για εκπαιδευτική λειτουργία. Όλο αυτό το διάστημα καταβάλλεται τεράστια προσπάθεια για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Κλήθηκε η εκπαιδευτική κοινότητα να μεταφέρει από τη δια ζώσης διδασκαλία σε εξ αποστάσεως και οι εκπαιδευτικοί βάλανε πλάτη. Υπάρχουν σενάρια καθολικού ανοίγματος, είτε ανοίγματος που αποφεύγει τον μεγάλο συγχρωτισμό των μαθητών».