Χ. Δούκας για καταλήψεις στα Πανεπιστήμια: Έχουν δίκιο οι φοιτητές, τους στηρίζω
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Χ. Δούκας για καταλήψεις στα Πανεπιστήμια: Έχουν δίκιο οι φοιτητές, τους στηρίζω

Το μέρος των φοιτητών σχετικά με τις καταλήψεις στα πανεπιστήμια πήρε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας σε συνέντευξή του.

Χαρακτηριστικά, μιλώντας στο MEGA, όταν ρωτήθηκε αν οι φοιτητές «έχουν δίκιο που κάνουν κατάληψη» με τον Χάρη Δούκα να απαντάει «βεβαίως. Γίνονται γενικές συνελεύσεις και αποφασίζεται να γίνει ένας αγώνας διεκδίκησης των ανθρώπων για το μέλλον τους και έχουν δίκιο ξαναλέω, το στηρίζω».

Αναλυτικά όσα είπε ο Χάρης Δούκας για τις καταλήψεις στα πανεπιστήμια

Πώς βλέπετε τις κινητοποιήσεις μερίδας του φοιτητικού κόσμου, βλέπετε και καταλήψεις και διαμαρτυρίες. Ειδικά στις καταλήψεις ας ξανασταθούμε.

Δούκας: Έχουν δίκιο. Έχουνε δίκιο.

Τι εννοείτε;

Εγώ σπουδάζω στο ΑΠΘ, επίσης είμαι καθηγητής στο ΕΜΠ και τα λεφτά που δίνει είναι πάρα πολύ λίγα. Οι υποδομές έχουν σοβαρά προβλήματα, οι καθηγητές κάνουν αγώνα μεγάλο και νομίζω ότι η συζήτηση πρέπει να ξεκινήσει, από το πώς θα ενισχυθεί αυτή η προσπάθεια.

Έχουν δίκιο που αντιδρούν; Έχουν δίκιο που κάνουν κατάληψη;

Δούκας: Βεβαίως γίνονται γενικές συνελεύσεις και αποφασίζεται να γίνει ένας αγώνας διεκδίκησης των ανθρώπων για το μέλλον τους και έχουν δίκιο ξαναλέω το στηρίζω. Διότι θεωρώ ότι θα έπρεπε ακόμα και αυτή η συζήτηση για να ξεκινήσει να είναι σίγουρο πως θα έρθει το Χάρβαρντ και η Οξφόρδη, αλλά να ξεκινήσει για το πως θα ενισχύσουμε το δημόσιο πανεπιστήμιο.

Μου είπατε κύριε δήμαρχε πριν ότι οι καταλήψεις, οι άλλες καταλήψεις. Μου είπατε είναι 100% παράνομο. Το να καταλαμβάνουν φοιτητές το πανεπιστήμιο, το να μην γίνονται εξεταστικές είναι μία νόμιμη πρακτική διαμαρτυρία;

Θέλω να πω για το Πολυτεχνείο έχει και μία βαθιά ιστορία.

Καλά είχε χούντα όμως

Δούκας: Βεβαίως, δεν θέλω να βάζω τέτοια πράγματα. Δηλαδή γίνονται γενικές συνελεύσεις και αποφασίζεται ένας αγώνας διεκδίκησης για το μέλλον και ένας αγώνας για τη δημόσια δωρεάν παιδεία, η οποία έχει πολύ μεγάλες δυσκολίες.