Την απόφασή του για την κατάργηση του μαθήματος των Λατινικών καθώς και την έναρξη των μαθημάτων στις 9 υπεραμύνθηκε ακόμη μια φορά ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Αναφερόμενος στην κατάργηση των Λατινικών από τις Πανελλαδικές σχολίασε ότι «δεν έχει ακουστεί κανένα επιχείρημα υπέρ της διατήρησης του μαθήματος».
«Δε λέμε ότι τα λατινικά δεν χρειάζονται», ξεκαθάρισε. «Θέλουμε να προστατέψουμε την αξιοπρέπεια κάποιων αντικειμένων. Για να αλλάξει η διδασκαλία των λατινικών πρέπει να αλλάξει μία ολόκληρη νοοτροπία», είπε και πρόσθεσε ότι τα Λατινικά μπορούν «να διδάσκονται εκεί που χρειάζονται».
Παράλληλα, σημείωσε για μια ακόμη φορά ότι η λύση που έχει προταθεί προέρχεται από την ανάγκη επίλυσης του προβλήματος ανυπαρξίας της Γ'' λυκείου. «Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή Γ'' λυκείου. Το σχολείο έχει γίνει πάρεργο του πανεπιστημίου», σχολίασε.
Παράλληλα, σχετικά με τον κίνδυνο εμφάνισης φαινομένων βαθμοθηρίας και φροντιστηριοποίησης της Γ'' λυκείου, σημείωσε ότι «ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δε μπορεί να λέει ότι τα μέλη του είναι επιρρεπή σε πιέσεις», καθώς επίσης και ότι «το φροντιστήριο διδάσκει τεχνικές για να περνάνε τα παιδιά τις εξετάσεις, ενώ το σχολείο έχει σκοπό να μορφώνει τα παιδιά».
Εξάλλου, για την αλλαγή της ώρας έναρξης των μαθημάτων, από τις 8:15 στις 9:00, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι θα είναι «καλό για την εκπαίδευση, μετά για τους μαθητές και μετά για τους γονείς». «Το πιστοποιούν και επιστημονικές μελέτες», είπε.
Τέλος, τάχθηκε υπέρ της ενίσχυσης των διακριτών ρόλων Εκκλησίας-Πολιτείας, «ώστε κάθε θεσμός να ξέρει τα όριά του» και τάχθηκε υπέρ της διατήρησης της πρωινής προσευχής — «μέρος του πολιτισμού και της κουλτούρας μας».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ