Την προβολή της Ελλάδας μέσω του Netflix, σε παγκόσμιο επίπεδο, εξετάζουν το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ. Αυτή η πιθανότητα συνεργασίας, ανάμεσα στην πλατφόρμα Netflix και το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ ήταν το αντικείμενο Της σημερινής συνάντησης ανάμεσα στην υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του.
Τα παραπάνω αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με το οποίο ήδη καταγράφεται έντονη κινητικότητα στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι «έτρεξε» επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.
Επιπλέον, 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρείες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ μάλιστα κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.