Του Γιάννη Γορανίτη
Τρεις δεκαετίες μετά την πρώτη της εμφάνιση στην εγχώρια αγορά της Πληροφορικής, η Data Communication όχι μόνο συνεχίζει να δραστηριοποιείται, αλλά λανσάρει νέα προϊόντα και λύσεις (ERP, CRM, HRM κ.α.). Παράλληλα, αναπτύσσεται διαρκώς αυξάνοντας την κερδοφορία της και επενδύοντας μεγάλο μέρος του τζίρου της στην έρευνα και την ανάπτυξη εξειδικευμένου λογισμικού και ειδικά σχεδιασμένων λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.
Επίσης, είναι μία από τις λιγοστές ελληνικές εταιρείες, που όχι μόνο δεν περικόπτει προσωπικό και αμοιβές, αλλά προχωρά σε νέες προσλήψεις και αυξήσεις. Είναι ενδεικτικό ότι από το 2012 έως σήμερα, η εταιρία διπλασίασε το ανθρώπινο δυναμικό της απασχολώντας σήμερα τους 130 εργαζομένους, «Η δύναμή μας είναι οι άνθρωποι μας», δήλωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας, Παναγιώτης Βασιλειάδης σε συνάντησή του με εκπροσώπους του Τύπου. «Στην Ελλάδα διαθέτουμε ιδιαίτερα αξιόλογο και άκρως εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, ειδικά στον χώρο των προγραμματιστών και των αναλυτών. Στόχος μας είναι να τους κρατήσουμε εντός συνόρων», συμπλήρωσε.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των λογιστών
Η νέα λύση της Data Communication είναι η πρωτοποριακή υπηρεσία DCScan4you. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας πρόκειται για μια παγκόσμια καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των λογιστικών γραφείων. Ουσιαστικά, η λύση αυτή επιτρέπει το σκανάρισμα και την ψηφιοποίηση των παραστατικών, καταργώντας την υποχρέωση της πληκτρολόγησης, που οδηγεί σε απώλεια χρόνου και πολλά σφάλματα.
Το DC Scan4you αξιοποιεί την τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και τις λειτουργίες του cloud, προκειμένου να απλοποιεί τη διαδικασία στο έπακρο και να εκμηδενίζει σχεδόν τα λάθη πληκτρολόγησης, καθιστώντας περιττούς τους χρονοβόρους ελέγχους «Το ποσοστό επιτυχούς αναγνώρισης των ψηφιοποιημένων παραστατικών ανέρχεται στο 99,9%», μας είπε ο υπεύθυνος ανάπτυξης του λογισμικού. Εκτός από την αυτόματη αναγνώριση και καταχώρηση παραστατικών, το DC Scan4you αρχειοθετεί ηλεκτρονικά τα παραστατικά, προσφέροντας επιπρόσθετη ασφάλεια για τα δεδομένα της εκάστοτε επιχείρησης.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Η στρατηγική συνεργασία με τη Microsoft
Εκτός από ηγέτιδα στην αγορά των λογιστικών γραφείων, η ανάπτυξη της Data Communication οφείλεται στην πολυετή της συνεργασία με τη Microsoft. Από το 2004 η Data Communication είναι ένας από τους πλέον δραστήριους εταίρους του τεχνολογικού κολοσσού στη χώρα μας, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη λύσεων για μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς –βασισμένες στις πλατφόρμες Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics CRM και SharePoint.
Όπως μας δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρείας, έχουν ήδη υλοποιήσει περισσότερα από 200 έργα και συνεχίζουν να αναπτύσσουν ολοκληρωμένες εφαρμογές για κάθετες αγορές, (πχ στην ενέργεια το Energy Dynamics Accelerator ή στην αγορά του φαρμάκου το Pharma CRM Accelerator). Οι λύσεις αυτές μάλιστα θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την υπό σχεδιασμό επέκταση της Data Communication και εκτός συνόρων. Άλλωστε εκτός από τις λύσεις για λογιστικά γραφεία, έχουν αναπτύξει πολυάριθμα εργαλεία διαχείρισης μισθοδοσίας και ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και αύξηση της παραγωγικότητας, τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να εξαχθούν σε αγορές του εξωτερικού.
Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων
Κινούμενη σε αντίθετη τροχιά με την υφεσιακή πορεία της εγχώριας οικονομίας, η Data Communication κατέγραψε διαδοχική αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της κατά την τελευταία πενταετία. Οι εκτιμήσεις μάλιστα για τη χρήση 2016-2017, η οποία λήγει τον Ιούνιο, κάνουν λόγο για πωλήσεις της τάξης των €5,8 εκατ. με ποσοστιαία αύξηση 11,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Τα κέρδη προ φόρων εκτιμώνται σε €250.000 για το 2016-17, ενώ για την επόμενη χρήση αναμένουν περαιτέρω αύξηση τόσο του τζίρου, όσο και των κερδών. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συνεργασία της με το δημόσιο είναι πολύ περιορισμένη (λιγότερο από 1% του τζίρου της).
Ο Πρόεδρος της εταιρείας θεωρεί ότι ο βασικότερος λόγος της αυξημένης κερδοφορίας είναι οι διαρκείς επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη, στα καινοτόμα προϊόντα που προσαρμόζονται διαρκώς στις τεχνολογικές εξελίξεις και στο after sales υποστήριξη (το βραβευμένο πρόγραμμα Customer Care 360?). «Θέλουμε οι λύσεις μας να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας και να του προσφέρουμε καινοτομία, επαγγελματισμό και άριστη τεχνογνωσία. Αυτή είναι η πηγή της έμπνευσής μας από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας, το 1987», δήλωσε ο κ. Βασιλειάδης.