Το Facebook κάνει απόβαση στο... Χόλιγουντ!

Το Facebook κάνει απόβαση στο... Χόλιγουντ!

Σε συνομιλίες με στούντιο του Χόλιγουντ βρίσκεται η εταιρεία Facebook, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο εμπλοκής της στην παραγωγή on line τηλεοπτικών εκπομπών, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Wall Street Journal.

Σύμφωνα με το Reuters, το οποίο επικαλείται δηλώσεις ανθρώπων με γνώση του θέματος, βάσει του αρχικού προγραμματισμού η παραγωγή των TV shows θα ξεκινήσει έως τα τέλη του καλοκαιριού, ενώ ο τεχνολογικός κολοσσός φέρεται να είναι πρόθυμος να καταβάλλει το ποσό των 3 εκατ. δολαρίων ανά επεισόδιο. Η κίνηση αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει στα ακροατήρια ηλικίας 13-34 ετών, με έμφαση στο «δυναμικό» κοινό ηλικίας 17 έως 30 ετών. Σημειώνεται δε ότι η εταιρεία έχει ήδη εμπλοκή στη δραματική σειρά «Strangers», καθώς και στο ριάλιτι «Last State Standing».

Επικρατέστερο σενάριο σχετικά με την παραγωγή είναι να κυκλοφορήσουν τα επεισόδια με τον «παραδοσιακό τρόπο» και όχι κατευθείαν σε μια ολόκληρη σεζόν, όπως κάνει το Netflix και η Amazon. Ανοιχτό δε, είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν δεδομένα τηλεθέασης για τα επεισόδια που θα προβληθούν.

Το Facebook δεν ήταν διαθέσιμο για σχολιασμό της είδησης.

Σημειώνεται ότι η Apple Inc. προσέλαβε αυτό τον μήνα τους συμπροέδρους της Sony Pictures Television, Jamie Erlicht και Zack Van Amburg, καθώς έκανε πρόσφατα ντεμπούτο η πρώτη της τηλεοπτική σειρά, Planet of the Apps, όπου παραγωγοί εφαρμογών για κινητές συσκευές προσπαθούν να πείσουν επενδυτές να συνεργαστούν, κάνοντας μία παρουσίαση διάρκειας 60 δευτερολέπτων σε κυλιόμενες σκάλες.