Η Foxconn, ή επίσημα γνωστή ως Hon Hai, είπε ότι θα επικεντρωθεί σε «specialty chips» αντί να ανταγωνίζεται τους κυρίαρχους «παίχτες» στον αγώνα τσιπ υψηλής τεχνολογίας.
«Δεν κυνηγάμε την πιο προηγμένη τεχνολογία. Η Hon Hai δεν θα ανταγωνιστεί με παίκτες αιχμής τεσσάρων νανομέτρων ή τριών νανομέτρων. Επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην ειδική τεχνολογία», δήλωσε την Τρίτη στο CNBC ο Τσιάνγκ Σανγκ Γι, επικεφαλής στρατηγικής για ημιαγωγούς στην Hon Hai Technology Group.
Τα εξειδικευμένα μικροτσίπ είναι γνωστά ως ημιαγωγοί που βρίσκονται σε τομείς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία και το διαδίκτυο των πραγμάτων. Τα τσιπ για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία συνήθως κατασκευάζονται με τη χρήση ώριμης τεχνολογίας.
Το «νανόμετρο» αναφέρεται στο μέγεθος των μεμονωμένων τρανζίστορ σε ένα τσιπ. Όσο μικρότερο είναι το μέγεθος του τρανζίστορ, τόσο πιο ισχυρό και αποδοτικό είναι, αλλά γίνεται επίσης πιο δύσκολη η ανάπτυξή του.
Οι εταιρείες όπως η TSMC της Ταϊβάν και η Samsung της Νότιας Κορέας τρέχουν προς την παραγωγή των εξαιρετικά προηγμένων τσίπ των δύο νανομέτρων και των τριών νανομέτρων. Η Samsung έχει ήδη δηλώσει ότι θα παράγει μαζικά τσίπ των δύο (2) νανομέτρων μέχρι το 2025, αφού η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή των τριών (3) νανομέτρων τον Ιούνιο του περασμένου έτους.
«Αν προσπαθούσαμε να κυνηγήσουμε τα 3 νανόμετρα, για τα 2 νανόμετρα, έχουμε αργήσει πάρα πολύ. Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε [είναι] απλώς να προσπαθήσουμε να διαχειριστούμε την αλυσίδα εφοδιασμού. Και το ονομάζουμε ειδική τεχνολογία - αυτό δεν είναι καθόλου αργά», δήλωσε ο Τσιάνγκ.
Η Hon Hai Technology Group είναι ο μεγαλύτερος συμβατικός κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών στον κόσμο που συναρμολογεί καταναλωτικά προϊόντα όπως τα iPhone της Apple. Αλλά τα τελευταία δύο χρόνια, η ταϊβανέζικη εταιρεία έχει κάνει την επέλασή της στους ημιαγωγούς και τα ηλεκτρικά οχήματα.
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα, ο Τσιάνγκ δήλωσε ότι η εστίαση έγκειται στις συσκευές ισχύος και στα τσιπ καρβιδίου του πυριτίου, ένα υλικό που επιλέγεται όλο και περισσότερο από τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, χάρη στην υψηλότερη απόδοσή του σε υψηλότερες τάσεις που είναι συνηθισμένες στα ηλεκτρικά οχήματα.