Του Γιάννη Γορανίτη
Η SMSAPI, ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών mobile marketing παγκοσμίως με παρουσία σε 200 χώρες, προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ελληνικά. Το ολοκληρωμένο portfolio των υπηρεσιών της ήταν ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας, αλλά πλέον οι Έλληνες συνεργάτες της θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το site με όλες τις λειτουργίες, τα χαρακτηριστικά και τις επεξηγήσεις μεταφρασμένα στη γλώσσα τους.
Η πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους να δημιουργήσουν SMS καμπάνιες σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, να στέλνουν εύκολα και γρήγορα ενημερώσεις, προσφορές και newsletters μέσω SMS, κ.ά. Το software επιτρέπει την πλήρη προσαρμογής στις ανάγκες της επιχείρησης, ούτως ώστε να σχεδιάσει, να οργανώσει και να εκτελέσει κατά βούληση τις καμπάνιες.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η πλατφόρμα της SMSAPI είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική γλώσσα, προσφέροντας στους συνεργάτες μας την ευκαιρία να επικοινωνήσουν αποτελεσματικότερα με τους πελάτες τους, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους», δήλωσε ο Wojciech Kaczmarek, Διευθύνων Σύμβουλος της SMSAPI.
«Η έκδοση του ιστότοπού μας στην ελληνική γλώσσα έρχεται στην κατάλληλη χρονική συγκυρία, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των συνεργατών μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Ο αριθμός των επιχειρήσεων που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες αυξάνεται διαρκώς και ευελπιστούμε ότι η ανοδική τάση θα διατηρηθεί».
Γιατί το SMS παραμένει το αποτελεσματικότερο μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές
Στην ψηφιακή εποχή με τις αναρίθμητες επιλογές άμεσης και ανέξοδης επικοινωνίας (instant messaging, social media, βιντεοκλήσεις κ.λπ.), είναι απορίας άξιο πώς το SMS διατηρεί τη θέση του ως ένα αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της SMSAPI, πρόκειται για το πλέον αποτελεσματικό.
Ο λόγος είναι ότι λειτουργεί ως ένα διακριτό κανάλι που δεν υπερφορτώνει τον χρήστη με πληροφορίες, είναι άμεσο και πλήρως εξατομικευμένο. Η συντομία των μηνυμάτων (έως 160 χαρακτήρες) τα καθιστούν ισχυρότερα επικοινωνιακά σε σύγκριση με άλλες μορφές επικοινωνίας. Επίσης και με την προϋπόθεση ότι το SMS χρησιμοποιείται με σύνεση ως εργαλείο marketing, έχει περισσότερες πιθανότητες να διαβαστούν. Είναι ενδεικτικό ότι το 95% των μηνυμάτων SMS παραδίδονται μέσα σε 3 έως 5 δευτερόλεπτα από την αποστολή τους.
Πιστοποιώντας την αποτελεσματικότητά του, η εταιρεία μας ενημερώνει ότι κατά τη διάρκεια του 2017, μέσω της πλατφόρμας της στάλθηκαν περίπου 1 δισ. μηνύματα, σηματοδοτώντας μια αύξηση της τάξης του 77% συγκριτικά με τα 540 εκατ. που στάλθηκαν το 2016. Εξάλλου, σε πρόσφατη έρευνά της, καταγράφηκε ότι το 98% των 6.000 και πλέον πελατών της SMSAPI δηλώνουν τόσο ικανοποιούμενοι που θα τη σύστηναν και σε άλλες επιχειρήσεις.
Ένα success story που ξεκίνησε από την Πολωνία
Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της πριν από έντεκα χρόνια στην Πολωνία, και αρχικά ανέπτυξε ένα σύστημα ειδοποιήσεων μέσω SMS ειδικά για επιχειρήσεις ecommerce. Το ενδιαφέρον των πελατών για πρόσθετες λειτουργίες και χαρακτηριστικά ήταν ιδιαίτερα έντονο, με αποτέλεσμα την ταχύτατη εξέλιξη της πλατφόρμας και τη διαρκή αναβάθμιση του λογισμικού. Οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να παραμετροποιούν την πλατφόρμα «στα μέτρα τους», μέσω του απευθείας χειρισμού του API.
Το επόμενο βήμα ήταν το λανσάρισμα του SMSAPI.com το 2015, ενώ ταυτόχρονα εκκίνησε η παροχή της υπηρεσίας διεθνώς, σε περισσότερες από 200 χώρες. Τον Οκτώβριο του 2017 η εταιρεία εντάχθηκε στο LINK Mobility Group, έναν όμιλο επιχειρήσεων με παρουσία σε 15 ευρωπαϊκές χώρες, ο οποίος είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο της Νορβηγίας.
Σήμερα, η εταιρεία απασχολεί 42 εργαζόμενους – προγραμματιστές, σχεδιαστές, αναλυτές, ειδικούς μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι η περαιτέρω επέκταση.