Η Apple εκτοπίστηκε από το «top 5» των προμηθευτών smartphone στην Κίνα
AP Photo
AP Photo
CNBC

Η Apple εκτοπίστηκε από το «top 5» των προμηθευτών smartphone στην Κίνα

H Apple εκτοπίστηκε από τη λίστα των πέντε κορυφαίων προμηθευτών smartphone στην Κίνα το δεύτερο τρίμηνο του 2024, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός από εγχώριες μάρκες όπως η Huawei, σύμφωνα με έκθεση της Canalys.

Το μερίδιο αγοράς της Apple στην Κίνα συρρικνώθηκε στο 14% το β' τρίμηνο, όπως προκύπτει από την έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, από 15% το α' τρίμηνο και 16% την ίδια περίοδο το 2023.

Ο κολοσσός των iPhone, ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής smartphone το β' τρίμηνο πέρυσι, έπεσε στην έκτη θέση με περίπου 9,7 εκατομμύρια αποστολές smartphone, σύμφωνα με υπολογισμούς του CNBC.

«Είναι το πρώτο τρίμηνο στην ιστορία που οι εγχώριοι πωλητές κυριαρχούν και στις πέντε πρώτες θέσεις», δήλωσε ο Lucas Zhong, αναλυτής ερευνών της Canalys.

Οι αποστολές της Apple κινούνται καθοδικά από το πρώτο τρίμηνο, όταν μειώθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση, στις 10 εκατομμύρια μονάδες προϊόντων.

«Οι στρατηγικές των κινέζων πωλητών για προϊόντα υψηλής ποιότητας και η συνεργασία τους με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού αρχίζουν να αποδίδουν σε χαρακτηριστικά υλικού και λογισμικού. Το τελευταίο Magic V3 της Honor, το οποίο αξιοποιεί το GenAI, έχει βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία χρήσης των αναδιπλούμενων συσκευών», πρόσθεσε ο Zhong.

Οι κινεζικές μάρκες κυριαρχούν

Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Vivo ανακατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 19% και 13,1 εκατομμύρια μονάδες.

Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση με 11,3 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από το λανσάρισμα της νέας σειράς Reno 12. Η Honor,  ήρθε στην τρίτη θέση, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η Huawei ήρθε τέταρτη με μερίδιο αγοράς 15%, με την εταιρεία να ανακάμπτει στην κινεζική αγορά μετά το λανσάρισμα του smartphone Mate 60.

Η Xiaomi κατέλαβε την πέμπτη θέση μετά το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου SU7, συμβάλλοντας επίσης στις σταθερές πωλήσεις της σειράς K70 και της ναυαρχίδας της, της σειράς 14, σύμφωνα με την Canalys.

Συνολικά, η κινεζική αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση το β' τρίμηνο, με τις μονάδες που αποστέλλονται να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια, δήλωσε η Canalys.

Πηγή: CNBC