Νέο λανσάρισμα και μεγάλες προσδοκίες από την ελληνική αγορά για τη Huawei

Νέο λανσάρισμα και μεγάλες προσδοκίες από την ελληνική αγορά για τη Huawei

Του Γιάννη Γορανίτη

Με κεκτημένη ταχύτητα από την πρόσφατη εορταστική περίοδο, οι επιτελείς της Huawei στην Ελλάδα εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για ακόμη καλύτερη πορεία της εταιρείας τους. Η αισιοδοξία τους βασίζεται αφενός στα άλματα που έχει πραγματοποιήσει η κινεζική εταιρεία το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας, και αφετέρου στις νέες συσκευές που πρόκειται να λανσάρουν.

Όπως αποκάλυψαν στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, για πρώτη φορά τα smartphones της Huawei ανέβηκαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων τον περασμένο Δεκέμβριο με ποσοστό 24,7%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της GFK, ήταν ο πρώτος μήνας μετά από επτά και πλέον χρόνια που η Samsung υποχώρησε από την κορυφαία θέση της λίστας. Για όλη τη διάρκεια του 2017 σταθεροποιήθηκε η Huawei στη δεύτερη θέση.

Σε σχετική ερώτηση του Liberal.gr, ο Lin Bing, Country Manager των Terminals της Huawei Ελλάδος, δήλωσε ότι στόχος της εταιρείας είναι να παραμείνει στην πρώτη θέση κατά το 2018, παρότι αναγνώρισε τη δυναμική τόσο του μεγάλου τους αντιπάλου, όσο και των πολυάριθμων ανταγωνιστών τους. «Είμαστε εταιρεία με θετικό πνεύμα και γι' αυτό ελπίζουμε πάντα για το καλύτερο. Σίγουρα επίσης θέλουμε και την τύχη μαζί μας».

Εκθετική άνοδος

Είναι ενδεικτικό ότι η αύξηση των πωλήσεων των κινητών της Huawei φτάνει στο ιλιγγιώδες 265% μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Κάπως έτσι, η κινεζική εταιρεία από το μερίδιο αγοράς της τάξης του 4,2% του 2015 σκαρφάλωσε στο 12,6% του 2016 και ακόμη ψηλότερα (στο 17,5%) το 2017 – με τα μηνιαία αποτελέσματα να ξεπερνούν συχνά το 20%.

Τα κέρδη της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 40% το 2017 και όπως ανέφερε ο Lin Bing, στόχος είναι να αυξηθούν επιπλέον 40% το 2018. Δεν διευκρίνισε πάντως αν θα συνεχιστεί καθ' όλη τη διάρκεια του έτους η επιθετική πολιτική των προσφορών (όπως η προωθητική καμπάνια «1+1 δώρο» που έτρεξε το περασμένο διάστημα).

Η Ελλάδα βέβαια δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού η Huawei κυνηγάει την πρωτιά και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Φινλανδία, η Ισπανία και αρκετές χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης. Σημαντικός πυλώνας της περαιτέρω ανάπτυξης της, σύμφωνα με τον Πέτρο Δρακόπουλου, Country Marketing Manager της εταιρείας, είναι η βελτίωση της εικόνας του brand. Σύμφωνα με έρευνα, το 86% των Ελλήνων γνωρίζουν το brand, και πλέον το στοίχημα είναι πώς θα τους πείσουν να επιλέξουν τις συσκευές της εταιρείας και στο κατάστημα.

Huawei P smart

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου παρουσιάστηκε το νέο κινητό Huawei P smart, που μόλις κυκλοφόρησε στη χώρα μας. Η πρόταση μεσαίας κατηγορίας δεν έχει πολλά να ζηλέψει από τα πολύ ακριβότερα μοντέλα του ανταγωνισμού (αλλά και της ίδια της Huawei!).

Πρόκειται για την πρώτη mid-range οθόνη Full View με διαγώνιο 5,65'''' και λόγο πλευρών 18:9. Το γεγονός ότι η οθόνη καταλαμβάνει σχεδόν όλη την πρόσοψη καθιστά τη συσκευή πιο μικρή και βολική στη χρήση. Το P smart βασίζεται στον οκταπύρηνο επεξεργαστή Kirin 659που υποστηρίζεται από 3GB μνήμης RAM

Διαθέτει διπλή κάμερα (αισθητήρες των 13MP και 2MP) με LED Flash, ενώ η εμπρόσθια έχει ανάλυση 8MP και αρκετές λειτουργίες βελτίωσης των selfies. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του νέου smartphone είναι ότι επιτρέπει την ταυτόχρονη σύνδεση σε δύο συσκευές μέσω Bluetooth. Και όλα αυτά στην τιμή των €249.

Δεν ξέρουμε αν θα επιβεβαιωθεί η αισιοδοξία των στελεχών της Huawei. Το βέβαιο είναι ότι με συσκευές αυτών των δυνατοτήτων σε τόσο προσιτό κόστος βάζουν ψηλά τον πήχη ακόμη και για τα δικά τους κινητά που έπονται.