Η ασφαλιστική αγορά ανταποκρίθηκε με πρωτόγνωρα αντανακλαστικά στην πανδημική κρίση. Θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή αναπτύσσουν τις πολυκαναλικές λύσεις, επαναπροσδιορίζουν το marketing τους, υιοθετούν πολιτικές ψηφιακής τεχνολογίας και διευκολύνουν την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των καταναλωτών προσφέροντάς του σύγχρονες επιλογές ασφαλιστικών πακέτων.
Ο κλάδος των ασφαλίσεων επιταχύνει τον ψηφιακό του μετασχηματισμό με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του καταναλωτή, απόλυτα ευθυγραμμιζόμενη με τις τρέχουσες ανάγκες και συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Οι εταιρείες του κλάδου έχουν ενσωματώσει στον στρατηγικό τους σχεδιασμό τα ψηφιακά εργαλεία και στοχεύουν στην πολύπλευρη- πολυκαναλική επικοινωνία με τους καταναλωτές.
Εκτός της νέας προσέγγισης με γνώμονα τις νέες ανάγκες του πελάτη και της μεταβολής των καταναλωτικών συνηθειών που έφερε η πανδημία του κορονοϊού, οι ασφαλιστικές εταιρείες εμπλουτίζουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέα προγράμματα. Επίσης, έχουν βγει στην αγορά προϊόντα που συνδυάζουν την τεχνολογία. Έτσι λοιπόν, υπάρχουν συμβόλαια φροντίδας ατυχήματος που συνδυάζονται με ενημέρωση σε real time του ασφαλισμένου για το που βρίσκεται ο πραγματογνώμονας ή το όχημα τους. Επίσης, άλλες ασφαλιστικές στέλνουν κρυπτογραφημένο σύνδεσμο προκειμένου να παρακολουθείται το αυτοκίνητο.
Επίσης, εξελίξεις υπάρχουν και στα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας. Πρόκειται για προγράμματα ευέλικτα, ειδικά σχεδιασμένα για ενοικιαστές, ιδιοκτήτες και όσους έχουν πάρει στεγαστικό δάνειο. Εκτός όμως από τα παραπάνω, παρατηρούνται αλλαγές και στον τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες. Έτσι λοιπόν την εμφάνισή τους κάνουν εκπαιδευτικά προγράμματα για τον εμπλουτισμό των ψηφιακών δυνατοτήτων, της έρευνας και της καινοτομίας.
Η ασφαλιστικά αγορά με το ξέσπασμα της πανδημίας υιοθέτηση πολιτικές προστασίας του προσωπικού της, με στόχο την υγεία και την ασφάλεια. Έτσι λοιπόν δόθηκε η δυνατότητα υποβολής δωρεάν τεστ αντισωμάτων, ενώ τηρούνται αυστηρά τα υγειονομικά πρωτόκολλα κατά της μετάδοσης της Covid-19. Είναι σαφές πως η πανδημία του κορονοϊού μετέβαλε τις προτεραιότητες των ασφαλιστικών εταιρειών, οδηγώντας στο γρήγορο ψηφιακό μετασχηματισμό τους και στην υιοθέτηση πολιτικών για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή.