Ο αμερικανικός γίγαντας παράδοσης τροφίμων DoorDash έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία σήμερα, σε μια κίνηση που αναμένεται να εντείνει περαιτέρω τον ήδη έντονο ανταγωνισμό για ένα κομμάτι της αγοράς παράδοσης τροφίμων της χώρας.
Με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η DoorDash παρέχει υπηρεσίες παράδοσης στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία και ως εκ τούτου η Ιαπωνία είναι η πρώτη ασιατική χώρα στην οποία δραστηριοποιείται.
«Η Ιαπωνία είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές παράδοσης στον κόσμο και έχει τεράστιες προοπτικές» δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της DoorDash, Τόνι Σου, στη συνέντευξη στη Nikkei Asia την Τρίτη.
Η DoorDash ιδρύθηκε το 2013, όταν ο περίφημος επιταχυντής των startups επένδυσε 120.000 δολάρια στην εταιρεία, η οποία μετονομάστηκε σε DoorDash, μίας και οι υπηρεσίες της δεν ήταν πια περιορισμένες στο πανέμορφο Palo Alto. Παράλληλα, ο Σου και η ομάδα του έκαναν τις πρώτες τους προσλήψεις.
Μέσα σε έναν χρόνο, η DoorDash εξυπηρετούσε πάνω από 1.000 εστιατόρια στην Βόρεια Καλιφόρνια, ενώ η επέκταση στην άλλη ακτή των ΗΠΑ δεν θα αργούσε. Σε αυτή την ταχύτατη ανάπτυξη συντέλεσαν τα σχεδόν είκοσι εκατομμύρια δολάρια που είχαν μπει στα ταμεία της επιχείρησης από διαφόρους Venture Capitalists. Βέβαια, αυτό το ποσό μοιάζει πενιχρό, μπροστά στα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση που έχει λάβει η DoorDash μέχρι σήμερα, από επενδυτικά μεγαθήρια όπως η Softbank και η Sequoia Capital, μεταξύ άλλων.