Ο τριμηνιαίος κύκλος εργασιών της H&M, του δεύτερου μεγαλύτερου λιανοπωλητή ειδών ένδυσης στον κόσμο, σημείωσε άνοδο σε σχέση με ένανν χρόνο νωρίτερα, καθώς οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας μειώθηκαν, αν και τα έσοδα παραμένουν πολύ κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Η σουηδική εταιρεία δήλωσε την Τρίτη ότι τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 62% ετησίως σε 46,5 δισ. Κορώνες (5,59 δισ. Δολάρια). Οι αναλυτές που επικαλέστηκε η Refinitiv προέβλεψαν αύξηση κατά 66% στις καθαρές πωλήσεις.
«Οι διαδικτυακές πωλήσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται πολύ καλά, ακόμα και όταν τα καταστήματα έχουν ανοίξει. Αυτό δείχνει ότι οι πελάτες μας κάνουν αγορές μέσω του τρόπου που τους βολεύει», ανέφερε η H&M.
Η H&M δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα την περίοδο 1-13 Ιουνίου αυξήθηκαν κατά 35% σε σχέση με το έτος και 2% από την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Υπενθυμίζεται ότι στο διάστημα Δεκεμβρίου-Φεβρουαρίου η εταιρεία εμφάνισε ζημιές, οι οποίες ήταν αντίστοιχες (περίπου) των προσδοκιών.