Η νοτιοκορεατική εταιρεία Krafton η οποία βρίσκεται πίσω από το βιντεοπαιχνίδι «Player Unknown's Battlegrounds» ανακοίνωσε ότι αναμένει πόσο τουλάχιστον 5 δισ. δολαρίων από την IPO της η οποία θα αποτελέσει ρεκόρ για την ασιατική χώρα, ξεπερνώντας αυτή της Samsung Life Insurance το 2010.
Το διαδικτυακό πολεμικό παιχνίδι της Krafton «Player Unknown's Battlegrounds» πούλησε 25 εκατομμύρια αντίγραφα σε υπολογιστές και κονσόλες παιχνιδιών, καθιστώντας το ένα από τα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως από την κυκλοφορία του το 2017.
Η Krafton σχεδιάζει να κυκλοφορήσει δύο νέα παιχνίδια φέτος βάσει της πνευματικής ιδιοκτησίας (IP) του PUBG, συμπεριλαμβανομένου του παιχνιδιού για κινητά «PUBG: New State» και «Battlegrounds Mobile India» με στόχο την ινδική αγορά.
Η εταιρεία επεκτείνεται επίσης σε τομείς όπως κινούμενα σχέδια, ταινίες και κινούμενα σχέδια μέσω διαδικτύου και αναπτύσσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο μάθησης, που στοχεύει τους καταναλωτές.
Η Νότια Κορέα αποτελεί μια από τις πλέον «καυτές» αγορές όσον αφορά τις εισαγωγές νέων εταιρειών στο χρηματιστήριο, με αναλυτές να αναμένουν ότι τουλάχιστον 20 τρισεκατομμύρια γουόν θα αυξηθούν το 2021, ή περίπου τέσσερις φορές πάνω από τα επίπεδα του 2020.