Σε 20 χρόνια το Κρι - Κρι κατάφερε να δεκαπλασιάσει τα νούμερα του στον κύκλο εργασιών και να αυξήσει 30 φορές την κερδοφορία του. Μάλιστα, η εταιρεία από το εννεάμηνο έχει υπερβεί τα περυσινά νούμερα της χρήσης με σχετική άνεση. Πρόκειται για μια εξαιρετική επίδοση την οποία ελάχιστες εισηγμένες έχουν πραγματοποιήσει και τοποθετεί την εταιρεία στο ποιοτικό κομμάτι του ταμπλό του ΧΑ. Η εταιρεία του 2005 δεν έχει βέβαια καμία σχέση με την εταιρεία του 2024 καθώς έχουν μεσολαβήσει σημαντικά γεγονότα τόσο στον κλάδο όσο και στις επιμέρους δραστηριότητές της. Το κυριότερο, ωστόσο, στοιχείο αυτής της μεγέθυνσης είναι η εξωστρέφεια και το άνοιγμα των δραστηριοτήτων στο εξωτερικό.
Ο Κύκλος Εργασιών αυξήθηκε στο εννεάμηνο κατά 17,4% στα 207,48 εκατ. ευρώ, με τα EBITDA να διαμορφώνονται σε 43,72 εκατ. ευρώ έναντι 41,54 εκατ. ευρώ το 9Μ:23 (+5,2% σε ετήσια βάση), τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 40,06 εκατ. ευρώ έναντι 37,84 εκατ. ευρώ το 9Μ:23 (+5,9% σε ετήσια βάση), ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 36,36 εκατ. ευρώ έναντι 30,19 εκατ. ευρώ το 9Μ:23 (+20,4% σε ετήσια βάση).
Σε επίπεδο τριμήνου η εταιρεία έφερε 76,6 εκατ. ευρώ πωλήσεις (+20,3%), 14,3 εκατ. λειτουργικά αποτελέσματα (+11,4%) και 10 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη στο δεύτερο καλύτερο τρίμηνο όλων των εποχών για τον όμιλο με καλύτερο το αμέσως προηγούμενο.
Στον τομέα του γιαουρτιού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,3% σε αξία και κατά 19,7% σε όγκο, ενώ οι εξαγωγές γιαουρτιού αυξήθηκαν κατά 29,9% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τα 98 εκατ. ευρώ, (οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 62% των συνολικών πωλήσεων γαλακτοκομικών προϊόντων), υποστηριζόμενες κυρίως από τις μεγάλες αγορές της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και τη γαλλική αγορά για πρώτη φορά φέτος. Όσον αφορά την ελληνική αγορά, οι πωλήσεις γιαουρτιού μειώθηκαν κατά 0,8% σε αξία, αλλά σημείωσαν αύξηση 5,4% σε όγκο σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 59,6 εκατ. ευρώ,
Παράλληλα, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών προς τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, λόγω των επιλογών τους για προϊόντα value-for-money, οδηγώντας το μερίδιο αγοράς γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας της Κρι-Κρι σε αύξηση 0,9% το οποίο μεταφράζεται σε όγκο στο 35,9%, ασκώντας ισχυρές πιέσεις στα επώνυμα γιαούρτια, τα οποία κατέγραψαν μικρή απώλεια μεριδίου αγοράς -1,2%, πέφτοντας στο 15,1% μερίδιο αγοράς. Στην εγχώρια αγορά παγωτού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +16,7% σε αξία σε ετήσια βάση, ενώ το μερίδιο αγοράς της Κρι Κρι αυξήθηκε ελαφρά κατά 0,1%.
Ο δανεισμός παρέμεινε αρνητικός παρά τη διανομή του μερίσματος σε δείγμα των ισχυρών οργανικών ταμειακών ροών του εννεαμήνου. Συγκεκριμένα, στο τέλος Σεπτεμβρίου η εταιρεία έτρεχε με ταμειακά διαθέσιμα 20,98 εκατ. ευρώ και αφαιρουμένου του δανεισμού το «καθαρό ταμείο διαμορφώνεται σε 16,2 εκατ. ευρώ έναντι 9,2 εκατ. ευρώ στο ξεκίνημα της χρήσης. Οι οργανικές ταμειακές ροές στο εννεάμηνο διαμορφώθηκαν σε 28,5 εκατ. ευρώ».
Η εταιρεία προχωρά στην περαιτέρω υλοποίηση των επενδυτικών της σχεδίων, με τις επενδύσεις για την επόμενη τριετία να ανέρχονται σε 50 εκατ. ευρώ. Για τη χρήση του 2024 η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 245 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBIT θα κινηθεί στο 16%. Πρόκειται για μια πρόβλεψη που αν επαναληφθεί το περυσινό τέταρτο τρίμηνο θα ξεπεραστεί. Η διαπραγμάτευση της μετοχής σε όρους ΡΕ είναι 12,4 φορές ενώ σε όρους επιχειρηματικής αξίας προς λειτουργικά κέρδη διαμορφώνεται στις 9,2x με προοπτική να υποχωρήσει προς τις 8,5x το 2025. Πρόκειται για τη μοναδική εταιρεία στην οποία έγινε φέτος πώληση ποσοστού από τους βασικούς μετόχους και η τιμή κρατήθηκε πάνω από την τιμή της πώλησης. Και αυτό λέει πολλά και για την ποιότητα του μετοχολόγιού της.