H λιανική αγορά και συγκεκριμένα τα φυσικά καταστήματα είναι εδώ για να μείνουν, και αυτή είναι η απάντηση στις φήμες περί εξαφάνισής των καταστημάτων λιανικής λόγω της ολοένα αυξανόμενης ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου που δίνει ο γίγαντας του κλάδου LVMH.
«Η εμπειρία των πελατών σε ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να βρεθεί εύκολα στο διαδίκτυο. Κανείς δεν έχει βρει το είδος της θαυματουργικής φόρμουλας που θα επέτρεπε στους πελάτες να απολαμβάνουν την εμπειρία του φυσικού καταστήματος διαδικτυακά», δήλωσε ο Ζαν Ζακ Ζιουνι επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της LVMH, τη Δευτέρα στο CNBC.
«Το δεύτερο σημείο είναι επίσης να εμπλουτίσουμε αυτήν την εμπειρία με διαδικτυακό περιεχόμενο», πρόσθεσε.
Για την LVMH, μία από τις μεγαλύτερες μάρκες πολυτελείας στον κόσμο, το διαδίκτυο αποτελεί απλώς «συμπλήρωμα της φυσικής εμπειρίας». Ο Ζιουνί είπε ότι οι περισσότεροι πελάτες που επισκέπτονται το κατάστημα είχαν ελέγξει προηγουμένως τον ιστότοπο και θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει τα αντικείμενα που ήθελαν εκεί. «Λαμβάνουν πολλές πληροφορίες, αλλά έρχονται στο κατάστημα επειδή η εμπειρία του καταστήματος είναι κάτι που δεν μπορεί να συνδυαστεί με το Διαδίκτυο», είπε στο CNBC.
Με την ώθηση της «δυναμικής» των αγοραστών στην Κίνα, σύμφωνα με τον αναλυτή Τζεφέρις Κερέντα, η LVMH κατέγραψε έσοδα 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2021, μια αύξηση της τάξεως του 32% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.
Η LVMH ολοκλήρωσε μέσα στο 2021 και την εξαγορά της Τiffany έναντι 15,8 δισ. δολαρίων.