Μπορεί να έχουν περάσει 18 χρόνια από το ντεμπούτο του Netflix το 2007, ωστόσο η εταιρεία έχει κατορθώσει να διατηρήσει το «ανυπέρβλητο προβάδισμά της στη «μάχη» του streaming», όπως το έθεσε ένα αναλυτής της Wall Street.
Σύμφωνα με το Quartz, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζει περισσότερο ανταγωνισμό από ποτέ, το Netflix ανακοίνωσε πρόσφατα τη μεγαλύτερη αύξηση των συνδρομητών του.
Ο «κολοσσός» του streaming δήλωσε ότι οι συνδρομές επί πληρωμή αυξήθηκαν κατά 19 εκατομμύρια το δ' τρίμηνο του 2024, ανεβάζοντας τις συνολικές συνδρομές του σε σχεδόν 302 εκατομμύρια, παγκοσμίως.
Επιπλέον, τα ετήσια έσοδά του αυξήθηκαν κατά 16% στα 39 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Αυτά τα νέα άφησαν τους επενδυτές ευχαριστημένους, με αποτέλεσμα η μετοχή του Netflix να φτάσει σε ιστορικό υψηλό αυτό το μήνα.
Ο αναλυτής της William Blair, Ραλφ Στσάκαρτ, επισήμανε πρόσφατα ότι το Netflix αποτελεί λιγότερο από το 10% της τηλεθέασης σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, αφήνοντας στην εταιρεία «ένα μακρύ διάδρομο ανάπτυξης για το μέλλον, καθώς το streaming συνεχίζει να διεισδύει παγκοσμίως».
Ο Τεντ Σαράντος, συνδιευθύνων σύμβουλος της Netflix, έκανε μια παρόμοια αναφορά, όταν είπε ότι ο μέσος χρήστης της εταιρείας παρακολουθεί το Netflix για περίπου 2 ώρες την ημέρα. Πρόσθεσε, ότι «η εταιρεία έχει πολλή δουλειά να κάνει για να αυξήσει αυτό το ποσοστό».
Το Netflix δεν θέλει μόνο περισσότερους θεατές, αλλά και τα τρέχοντα μέλη του να παρακολουθούν περισσότερο, γεγονός που θα βοηθήσει την ακόμα αναδυόμενη διαφημιστική επιχείρηση της εταιρείας να αναπτυχθεί.
Κατά ειρωνικό τρόπο, καθώς οι παραδοσιακές media εταιρείες - όπως η Warner Bros. Discover, η Paramount (PARA) και η Disney (DIS) - δίνουν προτεραιότητα στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων streaming, το Netflix βλέπει τις διαφημίσεις και τις ζωντανές εκδηλώσεις (επιχειρηματικά μοντέλα που συνήθως συνδέονται με την καλωδιακή τηλεόραση), ως το κλειδί για τη μελλοντική του ανάπτυξη.
Η αναλύτρια της Wedbush Securities, Αλίσια Ρέσι, υπογράμμισε ότι ενώ η αύξηση των συνδρομητών της εταιρείας ήταν ο κύριος μοχλός αύξησης των εσόδων της το 2024, η διαφημιστική της κατηγορία αναμένεται να αρχίσει να αυξάνει τα έσοδά της το 2026.
Το Netflix έχει ήδη δηλώσει ότι οι μισές από τις νέες συνδρομές της προέρχονται από το διαφημιστικό της πρόγραμμα - στις περιοχές όπου το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο.