Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου από τη Unilever περιείχαν μερικές ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το πώς αλλάζουν οι συνήθειες των ανθρώπων κατά τη διάρκεια του lockdown.
Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, που κατασκευάζει προϊόντα για τα νοικοκυριά όπως τα σαπούνια Dove, τα αποσμητικά Lynx και Sure καθώς και τα είδη για την περιποίηση μαλλιών Toni & Guy, ανακοίνωσε ότι η εργασία από το σπίτι οδηγεί σε μείωση της ζήτησης για προϊόντα όπως ξυραφάκια, σαμπουάν και αποσμητικά.
Ο επικεφαλής οικονομολόγος της Unilever Γκρέιαμ Πίτκεθλι τόνισε ότι η χρήση τέτοιων προϊόντων κατά την περίοδο αυτή είναι 11 φορές μικρότερη από ότι πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, σε αντίθεση, αυξήθηκε η ζήτηση για καθαριστικά σπιτιού και είδη μαγειρικής, σύμφωνα με τη Unilever, όπως η κύβοι Knorr και η μαγιονέζα Hellman's.
Μεγάλη πτώση σημείωσε η ζήτηση για τη γνωστή μάρκα παγωτού της Ben and Jerry's που ανήκει στην εταιρεία.
AP Photo/Luca Bruno