Στα 6 εκατομμύρια ανέρχεται πλέον ο αριθμός των χρηστών της πλατφόρμας Vimodji, ενώ ισχυρές εταιρείες με κορυφαία brands όπως Nissan, Coca-Cola, ΟΠΑΠ Toyotomi, ΔΕΛΤΑ Dole, και Nova, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για την ενίσχυση της διάδρασης με τους πελάτες τους.
Το Vimodji, είναι το καινοτόμο ελληνικό startup, που προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση όσων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του.
Ο συνολικός αριθμός των χρηστών της πλατφόρμας που αγγίζει πλέον τα 6 εκατομμύρια, έχει τετραπλασιαστεί μέσα στην τελευταία διετία, ενώ ο ρυθμός αύξησης παραμένει σε σταθερά υψηλά επίπεδα. Εξίσου σημαντικό είναι ότι οι χρήστες του Vimodji αξιοποιούν τις δυνατότητες της πλατφόρμας, με αποτέλεσμα ο αριθμός των μικρής διάρκειας videos που μοιράζονται να πλησιάζει τα 3 εκατομμύρια σε μηνιαία βάση, ένα νούμερο ιδιαίτερα υψηλό σε διεθνές επίπεδο για αντίστοιχες εφαρμογές.
«Μέσα σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων χρηστών. Η επισκεψιμότητα της πλατφόρμας αυξάνεται διαρκώς και το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλο engagement από την πλευρά των χρηστών δείχνει ότι το όραμα μας κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση», ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του Vimodji.
Παράλληλα, αυξάνονται διαρκώς και οι εταιρείες που σπεύδουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του Vimodji, προκειμένου να ενισχύσουν τη σχέση και τη διάδρασή τους με τους πελάτες τους. Τους τελευταίους μήνες ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα πραγματοποίησαν επιτυχημένες καμπάνιες μέσα από το Vimodji. Η σχετική λίστα περιλαμβάνει εταιρείες όπως είναι η Nissan, η Coca-Cola, ο ΟΠΑΠ για το Τζόκερ, η Toyotomi, η ΔΕΛΤΑ για τους χυμούς Real Life, η Dole, καθώς και η Nova, για την προώθηση των αγώνων της αγγλικής Premier League.
«Θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνδέσουν τα brands τους με συναισθήματα. Αυτό είναι το όραμα μας και είναι σημαντικό ότι βλέπουμε μεγάλες εταιρείες και γνωστά brands να επανέρχονται για να πραγματοποιήσουν καμπάνιες μέσα από την πλατφόρμα του Vimodji. Γι’ αυτό επιδιώκουμε διαρκώς να αναβαθμίζουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας και να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις και τα brands που αναζητούν έναν διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους», σημείωσε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συνιδρύτρια του Vimodji.
Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η επέκταση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας. Ένα πρώτο δείγμα είναι η αξιοποίηση των lenses του Viber, προκειμένου να προσφέρει μία διαφορετική και πρωτότυπη εμπειρία στους χρήστες, καθώς και επιπλέον επιλογές στα διαφημιζόμενα brands. Στα άμεσα σχέδια του Vimodji είναι η παροχή στα διαφημιζόμενα brands περισσότερων δυνατοτήτων, προκειμένου να συνδεθούν με συγκεκριμένες κατηγορίες video.
Επιπλέον, το app του Vimodji είναι πλέον διαθέσιμο και μέσω του AppGallery του app store της Huawei που απευθύνεται στους χρήστες συσκευών που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Harmony OS. Με αυτό τον τρόπο, το Vimodji είναι πλέον διαθέσιμο στο σύνολο των smartphones παγκοσμίως.
Το Vimodji είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startup εταιρείες, με γραφεία στη Βρετανία και στελέχη ελληνικής καταγωγής. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματα/μηνυματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και μέσα από τις επιλογές του Viber. Ο χρήστης αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ και επιλέγει τη φράουλα - το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει τα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή εκείνο το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε λογισμικό iOS (iMessage) και Android, όπως και στο web (www.vimodji.com).