Ορίζων Ασφαλιστική: Συνέπεια, ήθος και αφοσίωση η… συνταγή της επιτυχίας

Ορίζων Ασφαλιστική: Συνέπεια, ήθος και αφοσίωση η… συνταγή της επιτυχίας

Η τρίτη γενιά της οικογένειας Αχή, τα αδέρφια Χρήστος, Κωνσταντίνος και Παύλος Αχής, μιλούν στο liberal.gr, για τα «μυστικά» μίας ελληνικής οικογενειακής επιχείρησης με συνεχή κερδοφόρο πορεία από το 1964 μέχρι σήμερα και ισορροπημένη ανάπτυξη και δίνουν το στίγμα για την επόμενη ημέρα του κλάδου. 

Επισημαίνουν, παράλληλα, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος σε μία εποχή που συντελείται μία γενικότερη αναδιάρθρωση της πίτας της αγοράς και εντοπίζουν τις ευκαιρίες, όπως τη στροφή των πολιτών στην ιδιωτική ασφάλιση, στους τομείς της υγείας και της σύνταξης. Σύμφωνα με τα στελέχη της Ορίζων Ασφαλιστική, η αγορά βρίσκεται σε ένα άκρως  ρευστό και μεταβατικό στάδιο που χαρακτηρίζεται από μεταβιβάσεις χαρτοφυλακίων, συγχωνεύσεις και εξαγορές. 

Στόχος τους, η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας στη διαχείριση εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, η παροχή καινοτόμων και εξατομικευμένων λύσεων και η ανάπτυξη σχέσεων και συνεργασιών με αντοχή στο χρόνο. 

Συνέντευξη στον Κωνσταντίνο Μαριόλη 

Κύριε Χρήστο Αχή, είναι πραγματικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε μία αμιγώς ελληνική οικογενειακή επιχείρηση όχι μόνο να έχει επιβιώσει από το 1964 μέχρι σήμερα αλλά και να βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία, προσδοκώντας σε ανάπτυξη εργασιών. Πείτε μας λίγα λόγια για την οικογένεια που στηρίζει την Ορίζων αλλά και για την «οικογένεια» της Ορίζων. 

Η ΟΡΙΖΩΝ ιδρύθηκε το 1964 από τη συνεργασία του ασφαλιστή με μακρόχρονη εμπειρία και βαθιά γνώση της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς Χρήστου Γ. Αχή (του παππού μας) και του Ομίλου Ιζόλα Α.Β.Ε.Ε., με σκοπό την κάλυψη μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων.

Σε όλη την ιστορική διαδρομή της η εταιρεία προσπάθησε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και να καινοτομεί στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου στους μεγαλύτερους και παραδοσιακότερους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας, ορισμένοι εκ των οποίων την εμπιστεύονται εδώ και πολλές δεκαετίες.

Εδώ και χρόνια η οικογένεια Αχή, οι μέτοχοι της εταιρείας, απαρτίζεται από τη δεύτερη και τρίτη γενιά της οικογένειας και συγκεκριμένα τον κ. Γεώργιο Χ. Αχή και τον κ. Θεόδωρο Χ. Αχή, που με τη γνώση, την εμπειρία και πάντα βασιζόμενοι στις ιδρυτικές αρχές της ΟΡΙΖΩΝ, μεταδίδουν στη νεότερη γενιά, δηλαδή σε εμένα και στα αδέρφια μου Κωνσταντίνο και Παύλο Γ. Αχή, τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης και σταθερά κερδοφόρας πορείας 53 ετών. 

Η οικογένεια της ΟΡΙΖΩΝ λοιπόν απαρτίζεται συνολικά από περίπου 45 ανθρώπους, αρκετοί εκ των οποίων βρίσκονται μαζί μας πολλές δεκαετίες. Πρόκειται για ανθρώπους που με τη γνώση, τον χαρακτήρα και το ήθος τους λειτουργούν και πρεσβεύουν την εταιρεία ακριβώς όπως θα κάναμε και εμείς οι ίδιοι. 

Είστε τρία αδέλφια σε κομβικές θέσεις. Ποιες είναι οι αρμοδιότητες του καθενός και γιατί επιλέξατε να συνεχίσετε την οικογενειακή παράδοση; 

Το σημαντικότερο στις οικογενειακές επιχειρήσεις είναι να υπάρχουν διακριτοί ρόλοι και καλές διαπροσωπικές σχέσεις, ώστε όλοι μαζί να δουλεύουμε για να αναπτύξουμε με τα δικά μας ποιοτικά χαρακτηριστικά την εταιρεία. 

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ο καθένας μας – μετά από κάποια χρόνια κατά τα οποία περάσαμε από αρκετά τμήματα, ώστε να αποκτήσουμε ολοκληρωμένη άποψη και πολύτιμη εμπειρία – ασχολείται με μια διαφορετική, αλλά πάντα ουσιαστική, λειτουργία της εταιρείας, ώστε αφενός να μπορέσουμε να αφιερωθούμε και να προσφέρουμε εξειδίκευση και προστιθέμενη αξία και αφετέρου ο καθένας να μπορεί να αναπτύξει τα ιδιαίτερα ταλέντα και χαρακτηριστικά του.  

Ως εκ τούτου, ο Κωνσταντίνος Αχής,  έχει αναλάβει την τεχνική διεύθυνση της εταιρείας που είναι εξαιρετικής σημασίας ρόλος καθώς εκείνος κρίνει την φύση των προς ασφάλιση κινδύνων και κατά πόσο συνάδουν με το risk appetite της εταιρείας που σε συνδυασμό με το αντασφαλιστικό κομμάτι αποτελούν σημεία ιδιαίτερα ευαίσθητα για οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία. Εν συνεχεία,  ο Παύλος Αχής έχει αναλάβει το τμήμα συμμόρφωσης με την οδηγία Solvency 2. Πρόκειται για έναν πολυσύνθετο και απαιτητικό ρόλο καθώς η εναρμόνιση με το Solvency 2 είναι μια διαδικασία που αφορά κάθε μοναδική λειτουργία της ασφαλιστικής εταιρείας,  που καλείται να προσαρμόσει τις διαδικασίες και τις πολιτικές της, σε ένα νέο πολυσχιδές και αρκετά γραφειοκρατικό μοντέλο, με τελικό στόχο την απόλυτη εξασφάλιση των πελατών,  που εμπιστεύονται τα χρήματα τους σε μια εταιρία. 

Τέλος, εγώ έχω αναλάβει την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας σε μια εποχή που η παρατεταμένη ύφεση και η κακή ψυχολογία των συμπολιτών μας καθιστά τα μεγαλόπνοα αναπτυξιακά πλάνα απαγορευτικά. Παρ' όλα αυτά, η συντονισμένη προσπάθεια και η στρατηγική επιλογή της εταιρείας να στοχοποιήσει συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς στα οποία έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (κλάδος περιουσίας και μεταφορών) έχει αποφέρει τα χρόνια της κρίσης μια σταθερή ανάπτυξη της τάξεως του 5%-8% ετησίως, με σημαντικότερο όμως χαρακτηριστικό τα ισορροπημένα και ποιοτικά χαρτοφυλάκια. 

Αυτή η ασφαλιστική οικογένεια, λοιπόν, έχει καταφέρει να εμφανίσει 53 διαδοχικές κερδοφόρες χρήσεις. Δεν μπορεί, κάποιο «μυστικό» θα υπάρχει. Ποιες είναι οι αξίες στις οποίες βασίζεται η λειτουργία της εταιρείας και πως θα περιγράφατε το επιχειρηματικό σας μοντέλο; 

Πρώτα από όλα δεν υπάρχουν 'μυστικά' και δεν πιστεύουμε στα θαύματα, παρά μόνο στη σκληρή δουλειά και στη συνέπεια λόγων και έργων. Το ήθος, η συνέπεια και η εντιμότητα είναι αρχές πάνω στις οποίες θεμελιώθηκε ο χαρακτήρας της εταιρείας από την ίδρυσή της. Η φιλοσοφία μας, να είμαστε κοντά στους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, με ανθρώπινο πρόσωπο και να τους υπηρετούμε με συνέπεια και αφοσίωση καθημερινά σαν να είναι μοναδικοί, αποτελεί τη βάση για τη μακροχρόνια ευημερία της εταιρείας. Τα νούμερα έπονται των ανθρώπων και για αυτό οι σχέσεις και οι συνεργασίες που δημιουργούμε είναι ανθεκτικές στον χρόνο. 

Το όραμα μας που αντικατοπτρίζεται και στο επιχειρηματικό μας πλάνο είναι απλό και ξεκάθαρο: Η δημιουργία μιας αξιόπιστης ασφαλιστικής εταιρείας, με υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια, εξαιρετικού επιπέδου service, προηγμένη τεχνογνωσία που στοχεύει στη διαρκή ενίσχυση της καθαρής θέσης της, προς διασφάλιση των συμφερόντων των 'πολύτιμων' πελατών και συνεργατών της. Με την εξέχουσα τεχνογνωσία στη διαχείριση εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για την παροχή ολοκληρωμένων και καινοτόμων ασφαλιστικών προγραμμάτων, σε ανταγωνιστικό κόστος, με μοναδικό σκοπό τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στον ασφαλισμένο. 

Επίσης, η προσέλκυση επαγγελματιών με υψηλούς στόχους και ιδανικά που θα οδηγήσουν στη δημιουργία μιας 'ισχυρής ομάδας' και ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα αποπνέει εμπιστοσύνη και θα δίνει κίνητρο σε πελάτες και διαμεσολαβούντες να συνεργαστούν μαζί μας. 

Τέλος, η συνεχής ενίσχυση του έργου των συνεργατών μας, µε επιλεγμένες συνεργασίες σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, στοχεύει στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού. 

Τι νέο φέρνει η Ορίζων Ασφαλιστική που την διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στον κόσμο σε μία εποχή που - κακά τα ψέματα - χρήματα δεν περισσεύουν και η ανασφάλεια για το αύριο είναι μεγάλη;

Το σημείο που προσπαθούμε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό έγκειται στο γεγονός ότι δεν είμαστε μια ασφαλιστική εταιρεία 'super market', αλλά μια εταιρεία που με αμεσότητα, γνώση, ανθρώπινο πρόσωπο και ξεκάθαρες θέσεις,  μπορεί να βρίσκεται δίπλα στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και στον πελάτη όταν πραγματικά το χρειάζεται.  Δεν ισχυριζόμαστε ότι είμαστε εξίσου ανταγωνιστικοί σε όλα τα είδη ασφάλισης, ούτε είναι στόχος μας να είμαστε 'φθηνοί' απλά για να πάρουμε μεγαλύτερα μερίδια αγοράς που δεν είναι βιώσιμα.

Βασικός ισχυρισμός μας,  προς όποιον συνεργάζεται μαζί μας, είναι ότι μπορούμε με τη συσσωρευμένη γνώση δεκαετιών να γίνουμε ένας αξιόπιστος σύμμαχος για την πλήρη και εμπεριστατωμένη ασφάλιση των περιουσιακών του στοιχείων, ώστε την ώρα που θα συμβεί μια ζημιά να αισθάνεται ότι δεν πρόκειται να επηρεαστεί η καθημερινότητα του στο ελάχιστο. 

Σε μια παρατεταμένη περίοδο οικονομικής κρίσης, αποστολή μας είναι για κάθε ευρώ που ξοδεύει ο Έλληνας καταναλωτής σε ασφαλιστικά προϊόντα να του κάνουμε αντιληπτό με τρόπο διαφανή και κατανοητό, ότι πρόκειται για μια επένδυση που θα του αποφέρει πολλαπλά οφέλη  όταν το απρόοπτο του χτυπήσει την πόρτα. 

Εξειδικεύεστε στις ασφαλίσεις περιουσίας, με ιδιαίτερη παρουσία στην ασφάλιση εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων και σημαντικές συνεργασίες. Θα μας πείτε λίγα λόγια για την εμπιστοσύνη που σας δείχνουν μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι αλλά και το εύρος των κινδύνων που καλύπτετε; 

Είναι γεγονός ότι παραδοσιακά ο κλάδος αιχμής της εταιρίας είναι ο κλάδος περιουσίας με ιδιαίτερη έμφαση στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους πάσης φύσεως, καθώς έχουμε στο χαρτοφυλάκιο μας ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας. Η ποικιλία των κινδύνων που έχουμε κληθεί να διαχειριστούμε, τόσο σε επίπεδο underwriting όσο και σε επίπεδο ζημιών, έχει δημιουργήσει μια συσσωρευμένη εμπειρία και τεχνογνωσία, που μας κάνει να είμαστε ευέλικτοι, γρήγοροι και ανταγωνιστικοί, ανταποκρινόμενοι στα αιτήματα των συνεργατών και των πελατών μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το ανταγωνιστικό αυτό πλεονέκτημα που έχουμε δημιουργήσει προσπαθούμε καθημερινά να το κάνουμε απτό στους υφιστάμενους και νέους συνεργάτες μας προσφέροντάς τους μοναδικές tailor made λύσεις για κάθε κίνδυνο που καλούνται να διαχειριστούν, και σε συνδυασμό με τις εκπαιδευτικές ημερίδες που διοργανώνουμε προφέρουμε ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα για την ολιστική διαχείριση κινδύνων. 

Πιστεύετε ότι ωριμάζουν οι συνθήκες για σύμπραξη του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα σε θέματα ασφάλισης; Είναι ένα πεδίο στο οποίο βρισκόμαστε αρκετά πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη. 

Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα η οποία πάντα είναι ουραγός στις παγκόσμιες εξελίξεις και αυτό γιατί παραμένει προσκολλημένη σε αντιλήψεις προηγούμενων δεκαετιών. Αυτό που θεωρείται απολύτως φυσιολογικό στην υπόλοιπη Ευρώπη, δηλαδή η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα σε θέματα ασφάλισης, στη χώρα μας παρά τις μελέτες που αποδεικνύουν ότι η βιωσιμότητα του δημοσίου συστήματος υγείας και του συνταξιοδοτικού είναι απολύτως μη βιώσιμα, παραμένει ταμπού. Θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα θα ωριμάσουν οι συνθήκες για αυτή τη σύμπραξη, όχι επειδή θα το επιδιώξει το κράτος, απλά επειδή πλέον δεν θα μπορεί να το αποφύγει. 

Κύριε Κωνσταντίνε Αχή, τα στοιχεία για την ασφαλιστική συνείδηση στη χώρα μας είναι απογοητευτικά. Ποια είναι η εικόνα των τελευταίων ετών της κρίσης; 

Δυστυχώς στην Ελλάδα για πάρα πολλά χρόνια επικρατούσε η αντίληψη ότι η ασφάλιση αποτελεί πολυτέλεια, ειδικότερα σε κλάδους όπου η ασφάλιση δεν είναι υποχρεωτική. Οι πολίτες είχαν την εικόνα ότι η ασφάλιση των περιουσιακών τους στοιχείων δεν είναι προτεραιότητα, ίσως και η ασφαλιστική αγορά να μην είχε επενδύσει όσο θα έπρεπε στην εκπαίδευση των πολιτών, με αποτέλεσμα η συνείδηση να εμφανιζόταν αφού έχει γίνει η ζημιά. Για παράδειγμα η αντίληψη ότι η ασφάλιση της κατοικίας μας, του σημαντικότερου αγαθού μας,  είναι κάτι πολύ ακριβό και πέρα των δυνατοτήτων μας είναι 100% εσφαλμένη, καθώς σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι και φθηνότερη από την ασφάλιση του αυτοκινήτου μας. 

Η διαφορά είναι ότι η μια ασφάλιση είναι υποχρεωτική από τον νόμο, ενώ η άλλη όχι, και αυτό πρέπει να είναι το στοίχημα των ασφαλιστικών εταιρειών. Να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών, να ενημερώσουν και να καλλιεργήσουν την ασφαλιστική τους συνείδηση.  Παρόλα αυτά τα τελευταία χρόνια, λόγω της κατάστασης στη χώρα, παρατηρείται μια στροφή των πολιτών στην ιδιωτική ασφάλιση, σε τομείς όπως η υγεία ή το συνταξιοδοτικό. Οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να χτίσουν πάνω σε αυτήν τη στροφή, καθώς το χαμηλό ποσοστό διείσδυσης της στην αγορά επιτρέπει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και δημιουργία νέων χαρτοφυλακίων. 

Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που θα μπορούσατε να αναλάβετε για την καλύτερη ενημέρωση και «εκπαίδευση» των καταναλωτών; 

Ο βασικότερος στόχος της εταιρείας μας είναι ο σεβασμός και η σωστή ενημέρωση των πολιτών. Αυτό απαιτεί πολλή δουλειά, χρόνο και χτίσιμο αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρίας και των πελατών.

 

Στόχος μας δεν πρέπει να είναι αποκλειστικά η προώθηση τιμών και προϊόντων, αλλά η ενημέρωση του κοινού για τους πραγματικούς κινδύνους της καθημερινότητας και την έννοια της σωστής ασφάλισης. Η δημιουργία ασφαλιστικής παιδείας, ειδικά στους νεότερους, θα έπρεπε να είναι αυτοσκοπός για τις ασφαλιστικές εταιρίες. 

Επίσης, πολύ σημαντικός στόχος της εταιρείας μας είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση των συνεργατών-διαμεσολαβητών μας, ώστε ο πελάτης να  λαμβάνει μια εμπεριστατωμένη άποψη για τις ανάγκες του. Στην βάση αυτή η εταιρεία διοργανώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα και σε διάφορα σημεία της Ελλάδας σεμινάρια υπό τον Υπέυθυνο Εκπαίδευσης του δικτύου μας κ. Τσακατούρα.

Κύριε, Παύλο Αχή, ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που φέρνει το Solvency II για την ασφαλιστική αγορά. Ισχύει ότι περιορίζεται σημαντικά ο κίνδυνος χρεοκοπιών, με αποτέλεσμα να ενισχύεται η αξιοπιστία των ασφαλιστικών και κατ'' επέκταση η εμπιστοσύνη των καταναλωτών; 

Υστέρα από αρκετά χρονιά μέχρι την πλήρη σύνταξη του, το Solvency II έφερε καθοριστικές αλλαγές στις δομές και τη λειτουργιά της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς. Οι ουσιαστικές αυτές αλλαγές στην εποπτεία και την εν γένει λειτουργία των ασφαλιστικών εταιρειών καθιέρωσε υψηλές απαιτήσεις για κεφάλαια φερεγγυότητας, εσωτερική διαχείριση κινδύνων και διαρκή καταρτισμό και υποβολή τεχνικών εκθέσεων. Έτσι ένα «αυστηρότερο» καθεστώς λειτουργίας, όπως αναμένεται, θα προάγει την ομαλή λειτουργία και την υγεία στον κλάδο μας. 

Ωστόσο είναι δεδομένο πως το νέο πλαίσιο θα φέρει ανακατατάξεις στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο. Βρισκόμαστε σε ένα άκρως ρευστό και μεταβατικό στάδιο που χαρακτηρίζεται και θα εξακολουθήσει να χαρακτηρίζεται από συγχωνεύσεις και εξαγορές, μεταβιβάσεις χαρτοφυλακίων και γενικότερη αναδιάρθρωση της πίτας της αγοράς. Οι εξελίξεις αυτές δημιουργούν κατάλληλες ευκαιρίες για ανάπτυξη, ειδικότερα για εταιρίες που πατάνε γερά στα πόδια τους ακόμα και μέσα στο υπάρχον δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. 

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο σκέλος, είναι γεγονός πως η πλήρης εναρμόνιση με τις νέες απαιτήσεις της κοινοτικής οδηγίας διασφαλίζει εξαιρετικά επίπεδα προστασίας των καταναλωτών. Πράγματι, μέσω αυστηρών και συχνά επαναλαμβανόμενων διαδικασιών εποπτείας περιορίζεται σημαντικά η πιθανότητα χρεοκοπίας μιας εταιρείας προσδίδοντας την απαραίτητη σταθερότητα στην αγορά.

Η εμπιστοσύνη μεταξύ εταιρειών και κοινωνίας απαιτεί στέρεες βάσεις για να παγιωθεί μέσα από μακροχρόνια προσπάθεια. Η συγκεκριμένη οδηγία θα προάγει την υγεία σε έναν πολύπαθο κλάδο, κάτι που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για τις εταιρείες όσο και για το ελληνικό οικονομικό και κοινωνικό σύστημα. 

Ο καταναλωτής πλέον  θα μπορεί να αισθάνεται σιγουριά για τη βιωσιμότητα των παικτών της αγοράς. Υψηλοί δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας (MCR και SCR) πιστοποιούν έναν θωρακισμένο οργανισμό που λειτουργεί υπό στέρεες βάσεις, έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ακραίων καταστάσεων και να σταθεί πραγματικά δίπλα στον πελάτη τη στιγμή της αποζημίωσης. 

Ποια είναι η εκτίμησή σας σε ό,τι αφορά την ενσωμάτωση του Solvency II στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πόσο αλλάζουν οι συνθήκες και πόσο δύσκολο είναι για μία εταιρεία να προσαρμοστεί; 

Πιστεύω πως όποιες εταιρείες είχαν επιλέξει στο παρελθόν έναν δρόμο ισορροπημένης και ορθολογικής ανάπτυξης δεν θα δυσκολευτούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της Φερεγγυότητας ΙΙ. Σίγουρα χρειάζεται να επενδυθεί αρκετός ποιοτικός χρόνος δουλειάς. Για πρώτη φορά εισερχόμαστε σε μια διαδικασία τόσο αυστηρής εποπτείας από την Τράπεζα της Ελλάδας κάτι που ίσως αλλάξει ριζικά τα μοντέλα εσωτερικής λειτουργίας και διαδικασιών των εταιρειών. Βέβαια αυτές οι αλλαγές μόνο θετικό αντίκτυπο μπορούν να έχουν στο σύνολό τους. 

Τελειώνοντας, νομίζω πως η εναρμόνιση των ελληνικών εταιρειών με τις κατευθυντήριες οδηγίες του Solvency II πιστοποιεί μετά από χρόνια την αξιοπιστία και τη σοβαρότητα του κλάδου, ο όποιος δυστυχώς έχει στιγματιστεί και στοχοποιηθεί στο παρελθόν. Το Solvency II θα αποτελέσει το ιδανικό όπλο στη φαρέτρα της ασφαλιστικής αγοράς έτσι ώστε να συνεχιστεί αδιάκοπα η διάδοση της σημασίας και της προσφοράς της ιδιωτικής ασφαλιστικής ελληνικής αγοράς. 

Επισκεφθείτε το site της εταιρείας και ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δράσεις της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής.