Λιγότερο από μια εβδομάδα απομένει για το Super Bowl, τον τελικό του NFL (αμερικάνικο ποδόσφαιρο) μεταξύ των Τάμπα Μπέι Μπάκανιερς και των Κάνσας Σίτι Τσιφς, στην Τάμπα. Οι εταιρίες περίμεναν πως και πως να δουν ποιες θα διεκδικήσουν το τρόπαιο. Το CBS, το τηλεοπτικό δίκτυο που θα το μεταδόσει στις Η.Π.Α. τρίβει τα χέρια του για την αναμέτρηση του Τομ Μπρέιντι, quarterback των Μπάκανιερς, με έξι τίτλους στο παλμαρέ του και που θεωρείται ο κορυφαίος όλων των εποχών, με τον νυν πρωταθλητή quarterback των Τσιφς, Πάτρικ Μαχόουμς, τον... διάδοχό του.
Τα ποσά που καλούνται να δώσουν οι εταιρίες για διαφημιστικά σποτ των 20 δευτερολέπτων σε prime time φτάνουν τα 5,6 εκατομμύρια δολάρια. Ποσό – ρεκόρ στην ιστορία της τηλεοπτικής μετάδοσης. Πέρυσι, η τιμή ήταν 5,3 εκατομμύρια και το τηλεοπτικό δίκτυο FOX πήρε 449 εκατομμύρια δολάρια από τους διαφημιζόμενους.
Ωστόσο, αυτό είναι το πρώτο Super Bowl στην εποχή του κορονοϊού και ορισμένες εταιρίες που... παραδοσιακά είχαν τουλάχιστον ένα τηλεοπτικό σποτ αποφάσισαν να μην πληρώσουν και έμειναν εκτός, ενώ άλλες άλλαξαν την στρατηγική τους και θα επικεντρωθούν περισσότερο στο σόου κατά την διάρκεια του ημιχρόνου το οποίο θα έχει πρωταγωνίστρια την τραγουδίστρια Μάιλι Σάιρους.
Βέβαια, τις θέσεις εκείνων που... απουσιάζουν έχουν καλύψει εταιρίες τεχνολογίας που αναζητούν να γίνουν γνωστές σε ευρύτερο κοινό. Και τί καλύτερο από το Super Bowl που προσελκύει το ενδιαφέρον μεγάλου ποσοστού του αμερικάνικου πληθυσμού, ενώ η πλειονότητα των διαφημίσεων γίνεται viral οπότε υπάρχει και engagement μέσω των social media.