Ο Μαξ Φερστάπεν νίκησε και πάλι. Κυριάρχησε από την αρχή ως το τέλος στο Grand Prix της Αυστρίας και η Red Bull πανηγύρισε. Ωστόσο, αυτό ήταν το αναμενόμενο μετά την εντυπωσιακή πορεία της ομάδας στους πιο πρόσφατους αγώνες και κυρίως στα δοκιμαστικά και στις κατατακτήριες την Παρασκευή και το Σάββατο. Το ότι η Mercedes έκανε το 2-3 με τους Σερ Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, ενώ ο Αγγλος πήρε και τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου, αναπτέρωσε τις ελπίδες για το μέλλον. Από τον αγώνα της Ισπανίας είχαν να τερματίσουν τόσο ψηλά. Τότε ήταν που η Mercedes είχε κάνει την ανατροπή σε σύγκριση με την έναρξη της σεζόν.
Max extends his championship lead 👀#StyrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/vCA26bOVzW
— Formula 1 (@F1) June 27, 2021
Αλλωστε, αυτό ήταν μόλις το 8ο Grand Prix της σεζόν κι αν όλα πάνε όπως θέλει η Formula 1, θα γίνουν 23. Η ελπίδα, όμως, δεν κράτησε για ώρα. «Είναι προφανές πως έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός στους δύο τελευταίους αγώνες και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό», δήλωσε ο Χάμιλτον και συνέχισε: «δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που κάναμε κάποια βελτίωση στο μονοθέσιο, ενώ εκείνοι σίγουρα έχουν κάνει κάποιες γι' αυτό και βρίσκονται μπροστά». Η κατάληξη των δηλώσεών του, όμως, δεν ήταν αισιόδοξη: «αν και απομένει ακόμη πολύς δρόμος, κόντρα σε τέτοια ταχύτητα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Οπως και να 'χει, όμως, πρέπει να πιέσουμε και ίσως με κάποιο τρόπο να βρούμε κάτι».
Lewis fought all the way, and he'll keep on fighting 💪#StyrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/PnbcMX9iph
— Formula 1 (@F1) June 27, 2021
Στο ίδιο μήκος κύματος και τα λόγια του διευθυντή της ομάδας, Τότο Βολφ. «Αυτός ήταν ο πρώτος αγώνας εδώ και οχτώ χρόνια που δεν είχαμε καθόλου ταχύτητα. Εχουμε σταματήσει να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο γιατί πιστεύουμε πως πρέπει να πετύχουμε εκείνο της επόμενης σεζόν. Αντίθετα, εκείνοι (σ.σ. Red Bull) προσθέτουν ακόμη πράγματα», ανέφερε. Μεταξύ του budget cap, το οποίο ισχύει από φέτος, του διευρυμένου προγράμματος με λιγοστές παύσεις και των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς από το 2022, οι ομάδες είχαν δηλώσει πως σε κάποια φάση θα σταματούσαν να εξελίσσουν αυτά τα μονοθέσια και θα έστρεφαν εργατοώρες και πόρους στο μοντέλο της επόμενης περιόδου. Για τη Mercedes που παλεύει για τον τίτλο και έχει τον Χάμιλτον αυτή η απόφαση ήρθε νωρίτερα του προβλεπόμενου. Ο διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, πάντως, δεν πιστεύει πως η Mercedes θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια.
Αυτομάτως, δε, σ' ένα άθλημα που λατρεύει την ίντριγκα και το δράμα, η ερώτηση διαφοροποιήθηκε και έγινε στον Φερστάπεν: «θυσιάζετε την ευκαιρία για τον τίτλο του χρόνου για να κατακτήσετε αυτόν;». «Οχι», απάντησε ο Ολλανδός. Επόμενο ραντεβού και πάλι στην πίστα Red Bull Ring στην Αυστρία την Κυριακή στις 4 Ιουλίου, με τους «κόκκινους ταύρους» να νιώθουν ολοένα και πιο σίγουροι για το μονοθέσια του Φερστάπεν και του Πέρες και τις πιθανότητές τους για να πανηγυρίσουν τους δύο τίτλους τους κατασκευαστές, όπου προηγούνται 252-212 της «Merc» και στους πιλότους.