Το οικονομικό λεξικό της πανδημίας έχει επεξήγηση τη λέξη «περικοπές», ακόμη και για «κολοσσούς» των σπορ. Η Μπαρτσελόνα είναι σαφώς ένας «γίγαντας» του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Ωστόσο και οι εμπορικές συμφωνίες της δέχονται πλήγμα τόσο από τον κορονοϊό όσο και από την κακή φετινή εικόνα στο χορτάρι. Οι «μπλαουγκράνα» είναι ήδη 3οι στην ισπανική La Liga, εννέα βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Ατλέτικο και με το ένα πόδι εκτός Champions League, μετά την εντός έδρας συντριβή από την Παρί, με 4-1 το βράδυ της Τρίτης (16/2), στο πρώτο ματς για τους «16»...
Την επομένη της ήττας από τους Γάλλους, η ιστοσελίδα «2Playbook» ανέφερε ότι η διοίκηση των Καταλανών ήρθε σε συμφωνία με την εταιρία Beko για ανανέωση της χορηγίας, αλλά με μία γενναία μείωση ύψους περίπου 50%. Το δημοσίευμα κάνει λόγο για μονοετή επέκταση της συνεργασίας, αν και οι δύο πλευρές συζητούσαν για τριετή ανανέωση. Η τουρκική εταιρεία ηλεκτρονικών, σπόνσορας της «Μπάρτσα» από το 2014, θα παραμείνει στο αριστερό μανίκι της φανέλας και στο μπροστινό μέρος της μπλούζας προπόνησης, αντί ποσού 10 εκατομμυρίων ευρώ για τη σεζόν 2021-2022.
Η τρέχουσα συμφωνία, πάντως, προσφέρει 19 εκατ. κάθε σεζόν αλλά η νέα συνεργασία προβλέπει τα μισά. Αν η αναφορά της «2Playbook» επιβεβαιωθεί, τα χαμένα έσοδα θα είναι ένα ακόμη «χτύπημα» στο «πορτοφόλι» του ισπανικού συλλόγου, του οποίου τα χρέη εκτιμώνται πλέον ότι ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Τον Νοέμβριο του 2020 οι Καταλανοί ενεργοποίησαν ρήτρα επέκτασης της συμφωνίας με την Rakuten για τη χορηγία της φανέλας, αντί 55 εκατομμυρίων ευρώ για το 2021-2022. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρία έχει ξεκαθαρίσει πως πιθανή νέα συμφωνία θα επιτευχθεί μόνο με σαφή μείωση της τρέχουσας τιμής.