Ο Μαρκ Μάρκεθ θέλει αλλά, μπορεί; Αυτή είναι η ερώτηση των 100 εκατομμυρίων ευρώ που κάνουν στο Moto GP για τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Το 2020 ήταν... εφιάλτης για τον Ισπανό πιλότο της Repsol Honda Team που ανανέωσε με το προαναφερθέν ποσό ως το 2024, λίγο καιρό προτού τραυματιστεί στο δεξί χέρι και βιαστεί να επιστρέψει στους αγώνες, κάνοντας χειρότερη την κατάσταση.
Ισως κάτι περισσότερο να γίνει γνωστό στη σημερινή παρουσίαση της ομάδας ενόψει της νέας σεζόν. Οι μηχανές θα πάρουν μπροστά τον επόμενο μήνα με τα δοκιμαστικά, ενώ ο πρώτος αγώνας θα γίνει στο Κατάρ στις 28 Μαρτίου. Ωστόσο, τα σενάρια και οι φήμες έχουν... φουντώσει για το παρόν και το μέλλον του απόλυτου σταρ του Moto GP.
Από τη μια υπάρχει η - ίσως - επικίνδυνα αισιόδοξη πρόβλεψη πως θα είναι έτοιμος να τρέξει με τη μηχανή του στο Grand Prix του Κατάρ. Η άλλη είναι πως θα επανέλθει στις αρχές Μαΐου στο ισπανικό Grand Prix της Χερέθ, ενώ το 3ο σενάριο είναι πως θα είναι διαθέσιμος και πάλι στο τέλος του Μαΐου με αρχές του Ιουνίου.
Οι γιατροί του έχουν... ανάψει το πρώτο πράσινο φως για να συνεχίσει να ασκείται και να κάνει φυσιοθεραπείες, αλλά ένα πέπλο μυστηρίου συνεχίζει να καλύπτει την αποθεραπεία του μετά από τις τρεις εγχειρήσεις στο δεξί του χέρι για να διορθωθεί η ζημιά στο βραχίονα. Θεωρούν πως όλα πηγαίνουν καλά. Ωστόσο, σ' έναν κανονικό ασθενή η διαδικασία για να λειτουργήσει κανονικά το άκρο είναι ένας χρόνος. Ο Μάρκεθ τραυματίστηκε τον περασμένο Ιούλιο και, φυσικά, δεν είναι ένας... κανονικός ασθενής. Επιπλέον, επέστρεψε στην αγωνιστική δράση τέσσερις ημέρες μετά το πρώτο χειρουργείο.
Γι' αυτό και κάθε του φωτογραφία και βίντεο στα social media μπαίνει στο μικροσκόπιο από ειδικούς και οπαδούς που αναζητούν την παραμικρή λεπτομέρεια για να καλύψουν τα κενά της επίσημης πληροφόρησης. Αλλου το χέρι του φαίνεται σε πλήρη ακινησία, αλλού δεν φαίνεται στη... φυσική του θέση και οι μύες του μοιάζουν αποδυναμωμένοι, ενώ υπάρχουν φόβοι πως έχουν «πειραχθεί» και πολλά νεύρα στο χέρι με αποτέλεσμα να παραπονιέται για μειωμένη αίσθηση της αφής.
Η ανησυχία έχει εξαπλωθεί και στους διοργανωτές. Αυτή την σεζόν ανέμεναν την επιστροφή του Μάρκεθ αφού είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα των τελευταίων χρόνων με την άνοδο του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Τζουάν Μιρ (Suzuki), τη βελτίωση του Αλεξ Ρινς (Suzuki), του Φράνκο Μορμπιντέλι (Yamaha), του Πολ Εσπαργαρό (KTM) και του Φάμπιο Κουαρταράρο (Yamaha).