Αν η ποδοσφαιρική τελειότητα μπορούσε να χωρέσει σε μία φωτογραφία, θα ήταν για τους περασμένους 12 μήνες ένα κολάζ με μισή ντουζίνα πόζες των παικτών της Μπάγερν Μονάχου με έξι τρόπαια. Η γερμανική «μηχανή» δεν σταμάτησε τη λειτουργία της ούτε στο Κατάρ, όπου οι Βαυαροί κατέκτησαν το βράδυ της Πέμπτης (11/2) το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων, νικώντας με 1-0 τη μεξικανική Τίγκρες. Η ομάδα του κόουτς Χάνσι Φλικ πανηγύρισε το έκτο τρόπαιο σε μία σεζόν (μετά το νταμπλ στη Γερμανία, το Champions League και το γερμανικό και ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ), κάτι που στο παρελθόν έχει πετύχει μόνο η Μπαρτσελόνα, το 2009!
Οι έξι κούπες δεν είναι απλώς μία επιβεβαίωση της κυριαρχίας της Μπάγερν στη Μπουντεσλίγκα και την Ευρώπη. Δεν είναι απλώς αίγλη ενός συλλόγου μαθημένου σε νίκες και τίτλους. Η κατάκτηση του τροπαίου στη Ντόχα έφερε στα ταμεία της πέντε εκατομμύρια ευρώ ως έξτρα χρηματικό έπαθλο, το οποίο προστίθεται στα 130 εκατομμύρια που της απέφερε η τέλεια πορεία στο περσινό Champions League και τα άλλα 20 που έλαβε από τους υπόλοιπους τίτλους τη σεζόν.
Στο Champions League του 2019-2020, η πρωταθλήτρια Γερμανίας έμεινε με το «γκάζι» πατημένο και έφτασε στην κατάκτηση του 6ου τρόπαιου της στη διοργάνωση με το απόλυτο των 11 νικών σε ισάριθμα ματς! Οι Βαυαροί πέτυχαν το 6/6 στον όμιλο με Τότεναμ, Ολυμπιακό και Ερυθρό Αστέρα και αφού απέκλεισαν στους «16» με δύο νίκες (3-0, 4-1) την Τσέλσι, έφτασαν στο ιδιότυπο Final – 8 (λόγω κορονοϊού, στη Λισαβόνα) και ολοκλήρωσαν το έπος τους. Το 8-2 επί της Μπαρτσελόνα έγραψε ιστορία και μετά το 3-0 επί της Λυών στον ημιτελικό, επιβλήθηκαν 1-0 της Παρί Σ.Ζ. στον τελικό και «τίναξαν τη μπάνκα στον αέρα».
Με απολογισμό γκολ 43-9, η Μπάγερν πέτυχε και νέο ρεκόρ εσόδων στη διοργάνωση, από πριμ νικών, μπόνους προκρίσεων και Market Pool. Οι Γερμανοί έλαβαν 15,25 εκατ., την παρουσία στους ομίλους, 16,2 από τις έξι νίκες, 9,5 για την πρόκριση και άλλα 10,5, 12 και 15 για τις προκρίσεις ως τον τελικό. Με τον θρίαμβο επί της Παρί προστέθηκαν άλλα 7,5 εκατ. για την τελική και εντυπωσιακή «σούμα» των 130,5 εκατ. ευρώ!
Πάντως, παρά την εισροή νέων χρηματικών επάθλων στα ταμεία της, τα συνολικά έσοδα της Μπάγερν για το 2020 σημείωσαν πτώση 4% και έφτασαν τα 634,1 εκατ., κατά 26 χαμηλότερα από εκείνα του 2019. Με αυτό το ποσό βρέθηκε στην 3η θέση της αξιολόγησης της Deloitte, πίσω από Μπαρτσελόνα (715,1 εκατ.) και Ρεάλ Μαδρίτης (714,9). Από ημέρες αγώνων εμφάνισε έσοδα 70,3 εκατ., από τηλεοπτικά δικαιώματα 203,3 και από εμπορικές συμφωνίες άλλα 360,5 εκατ. ευρώ.
Η επιτυχία της στο χορτάρι αύξησε εύλογα και την εμπορική αξία και πρόσφερε τη δυνατότητα για άνεση στη «σπατάλη» 60 εκατ. για την απόκτηση του Λιρόι Σανέ. Η Μπάγερν έχει συνάψει από το 2019 συνεργασία με την πλατφόρμα TikTok, για διάθεση βίντεο 15 δευτερολέπτων και δυνατότητα παρακολούθησης αποκλειστικών εικόνων από παίκτες όπως οι Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι και Τόμας Μίλερ.
Τον περασμένο Ιούλιο ανανέωσε τη συνεργασία της και με την εταιρία Siemens, η οποία ως το καλοκαίρι του 2023 θα αποφέρει στον σύλλογο 10 εκατ. ευρώ ετησίως. Με τέτοιες οικονομικές «ενέσεις», η Μπάγερν εξακολουθεί να μην έχει αντίπαλο στη Γερμανία, τόσο στο χορτάρι όσο και στη μετεγγραφική αγορά. Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, ο αθλητικός διευθυντής, Χασάν Σαλιχάμιζιτς, επιβεβαίωσε επισήμως την απόκτηση του 22χρονου Γάλλου αμυντικού από τη Λειψία, Νταγιότ Ουπαμεκανό, αντί 42,5 εκατ. ευρώ!
Τον νεαρό μπακ είχαν στη λίστα τους και οι αγγλικές Τσέλσι, Λίβερπουλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο, επιπλέον, οι Βαυαροί έχουν «βάλει στο μάτι» και ένα νέο αστέρι της Μπουντεσλίγκα και προτίθενται να ξοδέψουν άλλα 40 εκατ. ευρώ για να αποκτήσουν και τον μέσο Φλόριαν Νόιχαους από τη Γκλάντμπαχ.