Αναμνήσεις από το μέλλον για το πρωτότυπο Toyota Land Cruiser Se - ένα λογικά θα λέγαμε ευμέγεθες, επταθέσιο και εντυπωσιακότατου design εκτός δρόμου τετρακίνητο όχημα, που αναλαμβάνει να συνεχίσει την παράδοση του θρυλικού μοντέλου στην εποχή των μηδενικών ρύπων, όντας πλήρως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας και έχοντας ως πρώτο και καλύτερο στόχο του την αμερικανική αγορά.
Μπορεί να σας θυμίσει ελαφρώς και το Kia EV9 το εντυπωσιακό off road μοντέλο Toyota Land Cruiser Se, το οποίο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου φέρνει με τη μορφή concept car στην μεγάλη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου “Tokyo Japan Mobility Show”, που ανοίγει αύριο τις πύλες της στην ιαπωνική πρωτεύουσα. Και δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να καταλάβει κανείς ότι το μόνο κοινό, ως προς τη σχεδίαση τουλάχιστον, που έχει το Land Cruiser του μέλλοντος με το υπάρχον μοντέλο είναι το «βαρύ» όνομα – ένα όνομα που αγγίζει τις διαστάσεις του θρύλου. Βλέπετε, πίσω από το όνομα Land Cruiser κρύβεται μια μακρά ιστορία 72 ετών, καθώς η πρώτη του γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 1951, η οποία απέδωσε ένα πλήθος από επιτυχίες με 11,3 εκ. πωλήσεις, που βοήθησαν το εμβληματικό Toyota να αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα του στο χώρο των εκτός δρόμου οχημάτων.
Το μελλοντικό Toyota Land Cruiser Se δεν μοιάζει καθόλου ούτε με το υπάρχον «300άρι» του 2021 ούτε με τη νέα γενιά του μοντέλου που παρουσιάσαμε πρόσφατα και πρόκειται να λανσαριστεί τους επόμενους μήνες, τόσο εξωτερικά όσο και κατασκευαστικά.
Το ιδιαίτερα αιχμηρό παρουσιαστικό προσδίδει μια άλλη διάσταση, έναν πιο premium χαρακτήρα στο μεγάλο αυτό 7-θέσιο SUV με τις τρεις σειρές καθισμάτων, που έχει μήκος 5.150 mm, πλάτος 1.990 mm και ύψος 1.705 mm, είναι δηλαδή 150–200 mm μεγαλύτερο σε μήκος (ανάλογα με την έκδοση) σε σχέση με το Land Cruiser 300, από το οποίο διαθέτει και μεγαλύτερο κατά 150 mm μεταξόνιο (3.050 mm), αλλά ταυτόχρονα είναι και σημαντικά χαμηλότερο – σχεδόν κατά 25 εκατοστά! Ενώ αντίστοιχος είναι ο συσχετισμός των διαστάσεων και με την αναμενόμενη νέα γενιά του μοντέλου.
Και οι διαφορές συνεχίζονται σε κάτι πολύ πιο ουσιαστικό: το concept car που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι χτισμένο σε ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας, όπως όλες οι γενιές του Land Cruiser, αλλά διαθέτει αυτοφερόμενο αμάξωμα! Βλέπουμε δηλαδή, το Land Cruiser να βαδίζει στον ίδιο δρόμο που ήδη ακολούθησαν το Nissan Pathfinder ή το Kia Sorento.
Ενώ, παρά το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα κίνησης του Toyota Land Cruiser Se είναι βέβαιο ότι αυτό θα διαθέτει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, η οποία θα προκύπτει λογικά από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προκειμένου το αυτοκίνητο να προσφέρει μια «οδηγική εμπειρία υψηλής ροπής», όπως δηλώνουν οι άνθρωποι της Toyota. Εξάλλου η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας κάνει λόγο για αυτοκίνητο που εμπνέει "εμπιστοσύνη στην αντιμετώπιση “σκληρού” τερέν".
Σημειώστε ότι το γεγονός πως στο λακωνικό δελτίο τύπου το Land Cruiser Se δεν συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό "concept" δίνει σε κάποιους την αφορμή να θεωρήσουν ότι θα έχουμε πιο σύντομα απ’ ότι πιστεύουμε διαθέσιμο το αυτοκίνητο παραγωγής! Και αυτό, το «τελικό» Toyota Land Cruiser Se θα έρθει να αντιπαρατεθεί επί αμερικανικού εδάφους με μοντέλα όπως το Rivian R1S και η Mercedes EQS SUV.