- Με 277.885 ταξινομήσεις το πρώτο 6μηνο του έτους, οι πωλήσεις της Dacia αυξήθηκαν κατά 5,9% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι, σε μία δύσκολη συγκυρία για την αγορά.
- Η Dacia παραμένει η μόνη μάρκα στην Ευρώπη, ανάμεσα στις 20 μεγαλύτερες στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών, που σημειώνει άνοδο πωλήσεων.
- Παράλληλα, διατηρεί τη θέση της ως η 3η μεγαλύτερη δύναμη στις ευρωπαϊκές πωλήσεις λιανικής.
- Το Sandero παραμένει 1ο στην Ευρώπη στις πωλήσεις λιανικής από το 2017.
- Το Duster παραμένει 1ο SUV στις ευρωπαϊκές πωλήσεις λιανικής από το 2018.
- Το 76% των αγοραστών Dacia προέρχεται από άλλες μάρκες, ενώ το 64% των κατόχων Dacia την επιλέγουν ξανά, χαρίζοντάς της έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό πιστότητας.
- Όλη η γκάμα μοντέλων Dacia παρουσιάστηκε με τη νέα εταιρική ταυτότητα
Αυξάνοντας τους όγκους πωλήσεων και τα μερίδια αγοράς
Καταφέρνοντας μια αύξηση της τάξης του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξινομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλληλα, η Dacia αύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση της αγοράς κατά 14,6%.
Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.
Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, παρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημένα έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βασιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής / αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφορούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμονή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυπνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου ανέφερε ο Xavier Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations.