Επιμένει – και πολύ καλά κάνει – η Hyundai να δίνει το παρών στα μικρά, οικονομικά και χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητα πόλης και ρίχνει στη «μάχη» της αγοράς το νέο Hyundai i10, το πλέον ευρύχωρο μοντέλο της κατηγορίας που έρχεται με κινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρων και αναβαθμισμένο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Καθώς οι προτάσεις στην κατηγορία των μικρών και οικονομικών αυτοκινήτων πόλης γίνονται όλο και λιγότερες το λανσάρισμα του νέου (για την ακρίβεια ανανεωμένου) Hyundai i10 - το οποίο κατασκευάζεται στην Ευρώπη για τους Ευρωπαίους - αποκτά ένα ιδιαίτερο ειδικό βάρος. Η δε Hyundai μας ενημερώνει ότι το νέο της μικρό διαθέτει μια σειρά από έξυπνες τεχνολογίες και κορυφαία στην κατηγορία συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Πρόκειται για ένα πλήρως εξοπλισμένο «μίνι», ένα αυτοκίνητο του λεγόμενου A-segment (κατηγορία Α).
Το ότι το νέο (για την ακρίβεια ανανεωμένο) Hyundai i10 διαθέτει νέο «επίπεδο» λογότυπο Hyundai, νέα μάσκα που ενσωματώνει τα εμπρός φώτα ημέρας LED (DRL) και μπλε εσωτερικό φωτισμό κάτω από το ταμπλό δεν θα λέγαμε ότι αποτελεί τη μεγάλη είδηση. Γιατί μεγαλύτερη σημασία έχει το γεγονός ότι το νέο Hyundai i10 συνοδεύεται από μια διευρυμένη «ομπρέλα» ασφάλειας Hyundai Smart Sense που περιλαμβάνει: α) το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με πρόβλεψη για διαφορετικά περιβάλλοντα κίνησης και με προστασία πεζών και δικυκλιστών, δηλαδή με λειτουργίες “City", "Interurban", "Pedestrian" και "Cyclist", που βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων, β) το Lane Following Assist (LFA) που παρεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να παραμείνει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας και γ) το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) υπενθυμίζει στον οδηγό με ένα μήνυμα στην οθόνη, εάν η πίσω πόρτα είχε ανοίξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα νέα και στον τομέα των ψηφιακών ευκολιών και της συνδεσιμότητας όπου συναντάμε μια στάνταρ οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, θύρες USB - C εμπρός και πίσω, δεύτερης γενιάς eCall βασισμένο στο δίκτυο 4G και Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις χαρτών, μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών - τη μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας “A” (κοινώς «μίνι»), Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη και τηλεματική Bluelink.
Σταθερή αξία η χρηστικότητα του Hyundai i10 που μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις έως πέντε επιβάτες (με χαρακτηριστικό «αέρα» για τα γόνατα αυτών που θα βρεθούν στο πίσω κάθισμα) και διαθέτει άφθονο αποθηκευτικό χώρο για τα προσωπικά τους αντικείμενα. Έχουμε επίσης έναν μεταβλητό χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 252/1.050 λίτρων - από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, ενώ στον τομέα του εξοπλισμού συναντάμε μεταξύ άλλων χρήσιμα αξεσουάρ όπως οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και η κάμερα οπισθοπορείας.
Στον τομέα των συστημάτων κίνησης έχουμε το νέο Hyundai i10 να διατίθεται με δύο κινητήρες: έναν 3κύλινδρο MPi 1,0 λίτρων με 67 PS και ροπή 96,1 Nm, καθώς και έναν 4κύλινδρο MPi 1,2 λίτρων με 84 PS και ροπή 117,6 Nm. Και οι δύο κινητήρες διατίθενται με δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων: ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων (AMT).
Ενώ αυτοί που ζητούν κάτι παραπάνω έχουν την επιλογή της έκδοσης i10 N, που προσφέρεται αποκλειστικά, με Turbo κινητήρα 1,0 λίτρων Τ-GDi με ισχύ 100 PS και μέγιστη ροπή 172 Nm, ενώ παράλληλα διαθέτει σπορ εμφάνιση και στάνταρ ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 16.690 ευρώ. Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο κάνοντας κλικ εδώ.