Με την πρώτη ματιά και σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης, το E-408 δεν ξεχωρίζει σε τίποτε σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου πλην του λογότυπου «E» που υφίσταται στην πόρτα του πορτ μπαγκαζ.
Το αμάξωμά του βασίζεται στην πλατφόρμα E-EMP2 της Stellantis και οι σεβαστές διαστάσεις του (βλ. 4,69 μ. μήκος, 1,85 μ. πλάτος 1,85 μ., μεταξόνιο 2,79 μ.) επέτρεψαν στους μηχανικούς την εγκατάσταση της μπαταρίας ακριβώς κάτω από το πάτωμα, επιλογή που διατήρησε αναλλοίωτη τη μεγάλη ευρυχωρία της καμπίνας ενώ παράλληλα, εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους με σημαντικότατα οφέλη σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Παράλληλα τα φαρδιά μετατρόχια – 1,59 μ. εμπρός και 1,60 μ. πίσω – σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος της οροφής, αποτελούν δύο χαρακτηριστικά που υπερτονίζουν το σπορτίφ προφίλ και ταυτόχρονα βελτιώνουν την αεροδυναμική του αμαξώματος.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο συντελεστής SCx (ο οποίος αφορά στο συσχετισμό της εμπρόσθιας επιφάνειας με το συντελεστή οπισθέλκουσας) είναι μόλις 0,66, γεγονός που εξασφαλίζει στο νέο E-408 κορυφαία για την κατηγορία κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: μόλις 15,2 kWh/100 χλμ. τιμή που παραπέμπει σε αυτονομία έως 453 χλμ. κατά WLTP.
Όσον αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, το E-408 διαθέτει έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με μόνιμους μαγνήτες που αποδίδει 210 ίππους (157 kW) και 345 Nm μέγιστης ροπής, προσφέρει δε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών οδήγησης - Eco, Normal, Sport -με αντίστοιχη ρύθμιση της μέγιστης απόδοσης του. Έτσι, στο ήπιο πρόγραμμα Eco αποδίδει 170 ίππους και 270 Nm ροπής, στο Normal 190 ίππους και 300 Nm. ροπής, ενώ στη λειτουργία Sport 210 ίππους και 345 Nm ροπής αντίστοιχα.
Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 58,2 kWh που υιοθετεί χημεία NMC (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο). Επιπρόσθετα συνδυάζεται με τριφασικό φορτιστή 11 kW και υποστηρίζει φόρτιση DC με ισχύ έως και 120 kW. Στο τελευταίο «σενάριο», η φόρτιση από 20% έως 80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά, ενώ η ανάκτηση ενέργειας για την κάλυψη 100 χλμ. πραγματοποιείται εντός 10 λεπτών.
Περνώντας στο εσωτερικό του E-408 για μία ακόμα φορά συνυπάρχουν αρμονικά η ψηφιακή τεχνολογία με τη γαλλική φινέτσα και το κορυφαίο διάκοσμο.
Έτσι συναντούμε το i-Cockpit, στο οποίο κυρίαρχα γνωρίσματα είναι φυσικά, το σπορτίφικο μικρό τιμόνι, καθώς και οι δύο έγχρωμες ψηφιακές οθόνες 10 ιντσών, που αποτελούν τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Στην τελευταία περίπτωση η έγχρωμη οθόνη είναι αφής και μεταξύ (πολλών) άλλων υποστηρίζει, ασύρματη σύνδεση smartphone Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η περιήγηση στο μενού διευκολύνεται σημαντικά από την ύπαρξη του i-Toggle: μίας επιπλέον οθόνης αφής, η οποία παρέχει άμεση πρόσβαση σε δέκα βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (βλ.κλιματισμός, πλοήγηση, πολυμέσα, τηλέφωνο, πολυμέσα κ.α.).
Οι διαθέσιμοι χώροι στο σαλόνι παραμένουν ως είχαν, δηλαδή εξαιρετικοί για μία πενταμελή παρέα, ενώ αντίστοιχα ευρύχωρος είναι και ο χώρος αποσκευών προσφέροντας χωρητικότητα 471 λίτρων, η οποία με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μεγιστοποιείται στα 1.545 λίτρα προσφέροντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,89 μ.
Η εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα και η προσοχή στη λεπτομέρεια στο σαλόνι ενισχύονται έτσι περισσότερο και από την ύπαρξη του Clean Cabin (σύστημα επεξεργασίας αέρα με φιλτράρισμα ρύπων και σωματιδίων) και του Air Quality System (προαιρετικός εξοπλισμός), το οποίο ελέγχει συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα.
Η εμπορική διάθεση του νέου PEUGEOT E-408 στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2025 και οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πέντε αποχρώσεων για το αμάξωμα το: Λευκό Okenite, Μπλε Obsession, Γκρι Selenium, Κόκκινο Elixir και Μαύρο Perla Nera.