Οι δρόμοι της Tesla με τον Ζερόμ Γκιγιέν, κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας που βρισκόταν στο δυναμικό της εδώ και μια δεκαετία και από τον Μάρτιο ήταν επικεφαλής της μονάδας βαρέων φορτηγών «χώρισαν ξαφνικά».
Ο Γκιγιέν ήταν ένα από τα τρία κορυφαία στελέχη που διοικούν την Tesla στο πλευρό του Έλον Μασκ και «εγκέφαλος» πίσω από την αύξηση της παραγωγής του Model 3 το 2018, αποχώρησε από την εταιρεία στις 3 Ιουνίου.
Ο Γκιγιέν, γαλλικής καταγωγής, εντάχθηκε στο δυναμικό της Tesla το φθινόπωρο του 2010 ως διευθυντής προγράμματος για το Model S, το πρωτοπόρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που άνοιξε τον δρόμο για το Model X και το Model 3 που ακολούθησαν.
Ο Γκιγιεν πήρε πολύμηνη άδεια από την εταιρεία το 2015, αλλά επέστρεψε το 2016 για να ηγηθεί του προγράμματος φορτηγών Semi. Πήρε προαγωγή το 2018 και ανέλαβε επικεφαλής της μονάδας αυτοκινήτων. Συνέβαλε τα μέγιστα στη δημιουργία μιας γραμμής συναρμολόγησης αυτοκινήτων που ήταν καθοριστική για να παραδώσει η εταιρεία το Model 3.
«Είναι μια τεράστια και απρόσμενη απώλεια», σχολίασε στο Bloomberg, αναλυτής της New Street Research η οποία έχει θέσει σύσταση «buy» για τις μετοχές της Tesla.
Η αιφνίδια αποχώρησή του αφήνει τον Μασκ, τον οικονομικό διευθυντή Ζάκαρι Κερκχόρν και Ντρού Μπαγκλίνο, ανώτερο αντιπρόεδρο υπεύθυνο για τη μηχανική συστημάτων κίνησης και ενέργειας, στην ηγετική τριανδρία της εταιρείας, η οποία έχει περισσότερους από 70.000 υπαλλήλους παγκοσμίως.