Παρά τα όσα συμβαίνουν με την ενέργεια, τα αποτελέσματα εξαμήνου της ΔΕΗ έδειξαν ανθεκτικότητα και μάλιστα θα πρέπει να ικανοποιήσουν τους αναλυτές και τους επενδυτές. Αρχικά η διοίκηση επανέλαβε ξανά την εκτίμηση ότι στο σύνολο της χρήσης 2022 τα EBITDA σε επαναλαμβανόμενη βάση θα είναι στα ίδια με τα περσινά περίπου επίπεδα, αλλά και την προσήλωσή της στο επενδυτικό σχέδιο. Έχει αυξημένες επενδύσεις στο δίκτυο διανομής και στοχεύει να αυξήσει τις επενδύσεις της στα επόμενα τρίμηνα όπως έχει περιγράψει στο επενδυτικό της πλάνο. Υπενθυμίζεται πως αγόρασε 112MW ΑΠΕ από τη Volterra.
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων ο τζίρος διπλασιάστηκε λόγω των τιμών και στο εξάμηνο ανήλθε στα 4,4 δισ. ευρώ από 2,2 δισ. ευρώ πέρυσι. Τα EBITDA υποχώρησαν περίπου 9% και στα 429,3 εκατ. ευρώ και η τελική γραμμή είχε ζημία 11,1 εκατ. ευρώ, αλλά σημαντικά μειωμένη έναντι του πρώτου τριμήνου. Στο δεύτερο τρίμηνο το κέρδος ήταν 174 εκατ. ευρώ.
---
Οι ειδήσεις πάντως βγήκαν στην ενημέρωση των αναλυτών. Έτσι λοιπόν ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο καλό δεύτερο τρίμηνο, παρά τη μεγάλη αβεβαιότητα που επικρατεί στις διεθνείς αγορές. Η ισχυρή ρευστότητα που έχει καταφέρει, παρά τις αντίξοες συνθήκες, να εξασφαλίσει η ΔΕΗ της επιτρέπει να «παράγει» και καλά επενδυτικά νέα. Το πρώτο αφορά την ολοκλήρωση της νέας λιγνιτικής μονάδας «Πτολεμαϊδα 5», η οποία στην πιο κρίσιμη στιγμή ενόψει χειμώνα για την ενεργειακή επάρκεια της χώρας και ενώ ο Πούτιν απειλεί με μπλακ άουτ την Ευρώπη, μπαίνει από τον Οκτώβριο σε δοκιμαστική λειτουργία. Σε πλήρη λειτουργία ξεκινά από τον Ιανουάριο, στην καρδιά του χειμώνα.
Η δεύτερη καλή είδηση έρχεται από το μέτωπο της εξωστρέφειας. Ειδικότερα, η ΔΕΗ εξετάζει την εξαγορά έργων ΑΠΕ, δηλαδή μεγάλων φωτοβολταϊκών και αιολικών στα Βαλκάνια, έχοντας σκανάρει σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες κατ'αρχήν στη Ρουμανία και μετά στη Βουλγαρία. Οι ειδήσεις από τη Ρουμανία σύμφωνα με αρμόδιες πηγές θα έρθουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023.
---
Την αρχή μιας νέας εποχής υψηλών ταχυτήτων διασύνδεσης, αυτήν της Gigabit Society σηματοδοτεί η πρόσφατα ανακοινωθείσα από τον ΟΤΕ εμπορική διάθεση συνδέσεων Internet, με ταχύτητες 1 Gbps, από 15 Σεπτεμβρίου.
Η απόφαση αυτή του ΟΤΕ, ο οποίος, μέχρι στιγμής φέρεται ως ο κυρίαρχος του «παιχνιδιού» στον τομέα των οπτικών ινών και ειδικότερα του Fiber to the Home (FTTH), αφενός επιταχύνει σημαντικά τη βελτίωση της θέσης της Ελλάδας σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς δείκτες, και αφετέρου την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, και τη βελτίωση της καθημερινότητας των σπιτιών και των επιχειρήσεων.
Το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΤΕ, για το σκοπό αυτό, ανέρχεται στα 3 δισ. ευρώ ως το 2027. Μέχρι στιγμής η συνδρομητική βάση του FFTH αριθμεί περί τους 92.000 πελάτες στο τέλος του β΄ τριμήνου του τρέχοντος έτους, κατά 17.000 περισσότερους από το προηγούμενο τρίμηνο.
Σε ό,τι αφορά την «Κοινωνία του Gigabit», η ταχύτητα του 1 Gbps θα είναι διαθέσιμη στο 25% των συνδέσεων, από τα δύο τρίτα των γραμμών οπτικών ινών που υπάρχουν εγκατεστημένα στη χώρα. Πρόκειται, δηλαδή για ένα εκατομμύριο νοικοκυριά.
Όλες αυτές οι κινήσεις δείχνουν ότι το πεδίο του ανταγωνισμού μεταφέρεται ταχύτερα από ότι είχε σχεδιασθεί αρχικά στις οπτικές ίνες, με τον ΟΤΕ να διατηρεί την «μερίδα του λέοντος», καθώς ως το τέλος του χρόνου σχεδόν ένα εκατομμύριο σπίτια θα έχουν πρόσβαση στην ταχύτητα του ενός Gbps και ως το 2027 θα έχουν φθάσει τα 3 εκατομμύρια.
Η κίνηση αυτή είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη δέσμευση του οργανισμού να ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού. Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα, ο ΟΤΕ την προηγούμενη δεκαετία προέβη σε επενδύσεις ύψους 5 δισ. ευρώ.
---
Η αδιάλειπτη λειτουργία στο Χρηματιστήριο Αθηνών ήταν στις πρώτες προτεραιότητες του CEO, Γιάννου Κοντόπουλου, όταν ανέλαβε την ΕΧΑΕ. Φαίνεται όμως πως χρειάζεται περισσότερη δουλειά προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος. Χθες, οι συναλλαγές στο Ελληνικό Χρηματιστήριο, λόγω προβλήματος σταμάτησαν στις 14:25 περίπου και δεν ξεκίνησαν ξανά. Δέκα λεπτά αργότερα το τμήμα υποστήριξης μελών της ΕΧΑΕ, έστειλε μήνυμα πως οι αγορές αναστάλθηκαν και θα ενημερώνονταν τα μέλη με νεότερη ανακοίνωση. Στις 16:02 νεότερη ενημέρωση ανέφερε πως το πρόβλημα που οδήγησε στην αναστολή της συνεδρίασης είχε να κάνει με αδυναμία εξυπηρέτησης των εφαρμογών ενός σημαντικού αριθμού μελών, που διασυνδέονται μέσω του ODL Gateway.
«Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε εντατικά για την επίλυσή του και θα σας ενημερώσουμε άμεσα για την όποια εξέλιξη», αναφερόταν στο μήνυμα. Στις 17:20 άλλο μήνυμα ενημέρωνε πως λόγω τεχνικής δυσλειτουργίας των συστημάτων διαπραγμάτευσης, η συνεδρίαση που διακόπηκε δε θα συνεχιζόταν! «Ο υπολογισμός της τιμής κλεισίματος των Χρηματοπιστωτικών Μέσων που διαπραγματεύονται στις αγορές του ΧΑ θα γίνει στις 17:20 και οι μετασυναλλακτικές διαδικασίες θα διεξαχθούν κανονικά.
Τα αρχεία συναλλαγών θα αναρτηθούν στο site και θα είναι στη διάθεση των Μελών προκειμένου να επιβεβαιώσουν τις εντολές και τις συναλλαγές που εκτελέστηκαν από το Σύστημα Διαπραγμάτευσης. Για κάθε διευκρίνιση επί των εντολών και των συναλλαγών που έχουν εκτελεστεί στο ΟΑΣΗΣ, παρακαλώ για την αποστολή ticket μέσω του ATHEX Service Desk», κατέληγε το μήνυμα. Έτσι με 4 από τις 7 ώρες ο Γ.Δ. είχε άνοδο 0,67% και τζίρο μόλις 27,4 εκατ. ευρώ.
---
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει η περιοδεία που πραγματοποιούν οι δύο ισχυροί άνδρες της Εθνικής Τράπεζας στη Βόρεια Ελλάδα. Ο διευθύνων σύμβουλος Παύλος Μυλωνάς και ο πρόεδρος Γκίκας Χαρδούβελης, ηγούνται κλιμακίου στελεχών και ξεκινούν σήμερα από τη Λάρισα, με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη την Πέμπτη και την Παρασκευή.
Η Εθνική Τράπεζα δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις δουλειές που έχει ανοίξει στη Βόρεια Ελλάδα και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά από τη στιγμή που ως γνωστόν είναι αυτή που θα χρηματοδοτήσει την εμβληματική επένδυση του σταθμού φυσικού αερίου στην Αλεξανδρούπολη, που προσδοκά να αλλάξει τα δεδομένα στον ενεργειακό χάρτη της μεσογείου.
Ο Παύλος Μυλωνάς θα επισκεφθεί μέσα σε τρεις ημέρες (Τετάρτη – Παρασκευή) πάνω από 10 μεγάλες παραγωγικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις στους νομούς Λάρισας και Θεσσαλονίκης, σε περιφέρειες που παραδοσιακά η τράπεζα κατέχει μεγάλο μερίδιο αγοράς. Όπως μαθαίνει η στήλη – και όπως συνηθίζει η Εθνική σε ανάλογες περιοδείες - οι Γκ. Χαρδούβελης και Π. Μυλωνάς θα παραθέσουν δείπνο στους μεγάλους πελάτες της τράπεζας.
Στο δείπνο θα μιλήσουν και οι διακεκριμένοι οικονομολόγοι της Εθνικής, οι οποίοι θα αναλύσουν τα νέα δεδομένα της ενεργειακής κρίσης, ενώ θα παρουσιάσουν και τις προβλέψεις τους για την πορεία της ελληνικής οικονομίας το 2023.
Όλα αυτά, βέβαια, έχουν άρωμα Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, της οποίας θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Εθνική αποτελεί βασικό χορηγό εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
---
Φαίνεται ότι το πολύ κακό σενάριο, του «παγώματος» των έργων στην οικοδομή δεν επαληθεύεται, μιας και τα νέα projects δίνουν και παίρνουν. Η ισχυρή ζήτηση για κατοικία που οφείλεται στο ότι δεν υπάρχουν σπίτια στην αγορά, η ενίσχυση του ΑΕΠ και τα ακριβά ενοίκια έχουν κάνει ολοένα και περισσότερους να στρέφονται με κάθε τρόπο στην αγορά σπιτιού. Και τους developers, με τη σειρά τους, να συνεχίζουν τις επενδύσεις τους, καθότι, όπως όλα δείχνουν, οι περισσότεροι έχουν καταφέρει να μετακυλήσουν το κόστος στους πελάτες τους. Αυτό, βέβαια, μπορεί να ισχύσει στην περίπτωση ακινήτων σε περιοχές με μεγάλη ζήτηση (π.χ. κοντά στο Μετρό, σε αρχαιολογικούς χώρους κτλ), αλλά και σε έργα που έχουν «χαρακτήρα». Σε κάθε πάντως, περίπτωση, το αυξημένο κόστος, που έχει πιάσει ταβάνι και αποκλιμακώνεται σταδιακά, δεν αναχαίτισε την οικοδομή. Όπως φανερώνουν και τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο αριθμός των εκδοθεισών αδειών υποχώρησε μόλις κατά 0,6%, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2021. Εάν δεν έχουμε κανένα «ατύχημα» ενόψει εκλογών, η οικοδομή έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
---
Ιδιαίτερη κινητικότητα επικρατεί και στα έργα αξιοποίησης υδάτινων πόρων των οποίων η σημασία αποδείχθηκε, φέτος, περίτρανα εάν ληφθεί υπόψη η απειλή της λειψυδρίας με την οποία βρέθηκαν αντιμέτωπες πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Έτσι, το υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου για την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του φράγματος του ποταμού Ενιπέα Φαρσάλων. Το έργο, με ενδεικτικό προϋπολογισμό 185,5 εκατ. ευρώ, έχει ως κύριο σκοπό την άρδευση αγροτικών εκτάσεων δεκάδων χιλιάδων στρεμμάτων, εξασφαλίζοντας για τους αγρότες αρδευτικό νερό με χαμηλό κόστος. Ένα ακόμη έργο του οποίου ο διαγωνισμός προχωράει περιλαμβάνει την αξιοποίηση του υδατικού δυναμικού του Ταυρωνίτη ποταμού Χανίων μέσω ΣΔΙΤ. Το έργο έχει ύψος (χωρίς ΦΠΑ) 215,4 εκατ. ευρώ. Το έργο προβλέπει την κατασκευή δύο φραγμάτων στους παραπόταμους Ντεριανό (με χωρητικότητα 25,6 εκατ.m3) και Σεμπρωνιώτη (με χωρητικότητα 5 εκατ.m3) τα οποία θα είναι διασυνδεδεμένα μέσω σήραγγας μήκους 4 μέτρων. Το σημαντικότερο είναι ότι μέσω του έργου αυτού θα καταστεί εφικτή η διαχείριση των υδατικών αποθεμάτων της περιοχής.
---
Οριστικό τέλος στις περιπέτειες της Καλλιμάνης δίνει η νέα συμφωνία, η οποία επικυρώθηκε χθες, και αφορά την εξυγίανση της, μέσω της εξαγοράς της από τον εισηγμένο στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης όμιλο Dardanel Onentas.
Η συμφωνία, η οποία είχε κλείσει πριν από ένα τρίμηνο προβλέπει την ανάληψη από την Dardanel του χρέους της Καλλιμάνης, ύψους 62,3 εκατ. ευρώ, το οποίο μετά από «κούρεμα» 90%, περίπου, θα είναι 6 εκατ. ευρώ.
Με την επικύρωση της συμφωνίας, η νέα εταιρεία μπορεί να θέσει σε λειτουργία εκ νέου όλες τις γραμμές παραγωγής των εγκαταστάσεων του Αιγίου, αλλά και να υλοποιήσει εκτενές επιχειρηματικό πρόγραμμα, που εκπονήθηκε από την Deloitte Greece.
Με βάση την απόφαση του Πρωτοδικείου Αιγίου, η συμφωνία εξυγίανσης της «Καλλιμάνης», αρχικά εξασφαλίζει τους εργαζόμενους, ενώ παράλληλα προβλέπει την πλήρη αναδιάρθρωση και τακτοποίηση των οφειλών της εταιρείας, κατόπιν αμοιβαίας συμφωνίας με Δημόσιο, τράπεζες και προμηθευτές.
Στόχος της Καλλιμάνης και της Dardanel είναι η δυναμική επανεκκίνηση της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει την ανάπτυξη της μάρκας «ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ» στα κανάλια του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης στην Ελλάδα.
Ακόμα προβλέπεται η διεύρυνση των υφιστάμενων σειρών προϊόντων με νέους κωδικούς, την είσοδο σε νέες κατηγορίες αλιευμάτων και την ανάπτυξη των εξαγωγών. Σημειώνεται ότι στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων παραμένει πάντα η πλήρης αξιοποίηση των υπερσύγχρονων μονάδων στο Αίγιο και η ενίσχυση της απασχόλησης και της τοπικής κοινωνίας.
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Dardanel Onentas, έχει συμπεριληφθεί στον χρηματιστηριακό δείκτη BIST 50 Index, που περιλαμβάνει τις 50 εισηγμένες εταιρείες με την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση και τον μεγαλύτερο όγκο συναλλαγών, στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης.
---
Οι πετρελαιοπαραγωγοί του OPEC+ αποφάσισαν να μειώσουν την παραγωγή κατά 100.000 βαρέλια ημερησίως τον Οκτώβριο, κίνηση που ήταν έκπληξη καθώς η αγορά δεν περίμενε καμία μεταβολή στην παραγωγή.
Η μείωση είναι περισσότερο συμβολική κίνηση και δεν θα έχει σημαντική επίπτωση στην ισορροπία της αγοράς καθώς είναι μόνο κλάσμα της συνολικής παραγωγής. Πολλά μέλη της συμμαχίας παράγουν κάτω από τη δυνατότητά τους ούτως ή άλλως. Η απόφαση δείχνει ότι το OPEC+ προσαρμόζει την παραγωγή όπως κρίνει ότι είναι κατάλληλο για τα συμφέροντά του.
Η επόμενη συνεδρίαση θα λάβει χώρα στις 5 Οκτωβρίου αλλά ο πρόεδρος του OPEC+, o υπουργός ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας, έχει τη δυνατότητα να καλέσει τα μέλη σε συνεδρίαση, όποτε οι εξελίξεις στην αγορά το καταστήσουν αναγκαίο. Η ευελιξία αυτή θα περιορίσει τους παίκτες να σορτάρουν το πετρέλαιο, εκτιμά η UBS, που θεωρεί ότι το OPEC+ είναι αποφασισμένο να αμυνθεί και να διατηρήσει την τιμή πετρελαίου πάνω από τα $90 το βαρέλι.
Διατηρεί τη «bullish» σύσταση για το αργό πετρέλαιο για τους εξής λόγους: Πρώτον, το τέλος των πωλήσεων από τα στρατηγικά αποθέματα των χωρών του ΟΟΣΑ θα αποσύρει πάνω από 1 εκατ. βαρέλια ημερησίως από την προσφορά από το Νοέμβριο. Δεύτερον, η αυξανόμενη χρήση του για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας εν μέσω πολύ υψηλών τιμών φυσικού αερίου και τρίτον, η Ευρωπαϊκή Ένωση επιθυμεί να μειώσει την εξάρτησή της από το ρωσικό αργό που κυρίως εισάγεται δια της θαλάσσιας οδού μέχρι την 5η Δεκεμβρίου.
«Αναμένουμε ότι η αγορά πετρελαίου θα σφίξει τους επόμενους μήνες και βλέπουμε το πετρέλαιο τύπου Brent να ανακάμπτει στα $125 το βαρέλι προς το τέλος της φετινής χρονιάς. Προτείνουμε στους επενδυτές να αυξήσουν τις θέσεις «αγοραστή» σε συμβόλαια Brent» αναφέρουν οι αναλυτές.
---
Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο καλό όνομα έχει η Apple και πόσο πιστοί πελάτες είναι οι χρήστες των προϊόντων της. Ξέρουμε επίσης με πόση αγωνία περιμένουν οι πιστοί οπαδοί της, η παγκόσμια αγορά τεχνολογίας και ο ειδικός Τύπος τα νέα προϊόντα της. Οι ουρές των υποψήφιων αγοραστών των νέων μοντέλων των iPhone είναι πολύ συνηθισμένες κάθε φθινόπωρο. Γνωστές επίσης είναι οι φήμες, οι οποίες επανέρχονται με επιμονή κατά διαστήματα, πως η μεγάλη αμερικανική εταιρεία θα φτιάξει κάποια στιγμή ένα δικό της αυτοκίνητο. Αυτό που δεν ξέραμε, αλλά δεν μας εκπλήσσει και πολύ, είναι το πως υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές που δηλώνουν διατεθειμένοι να αγοράσουν το Apple Car αυτή την στιγμή, παρά το γεγονός πως απλά …αυτό δεν υπάρχει! Πως το μάθαμε αυτό; Η εταιρεία συμβούλων Strategic Vision δημοσιοποίησε προ ημερών την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τις απόψεις και τις προθέσεις των ιδιοκτητών νέων αυτοκινήτων.
Η έκθεση New Vehicle Experience Study (NSEV), η μεγαλύτερη του είδους στις ΗΠΑ, δημοσιεύεται ετησίως εδώ και 28 χρόνια και ετοιμάζεται με την συμμετοχή 200.000 ιδιοκτητών νέων οχημάτων. Η φετινή καινοτομία της έκθεσης είναι πως για πρώτη φορά στις εταιρείες αυτοκινήτων για τις οποίες ερωτώνται οι συμμετέχοντες περιλήφθηκε και η Apple. Η απόφαση της Strategic Vision αποδείχθηκε μάλλον επιτυχημένη, καθώς από τα αποτελέσματα προκύπτουν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Οι δύο βασικές ερωτήσεις στις οποίες απαντούν οι συμμετέχοντες είναι πολύ απλές: πόσο ικανοποιημένοι είναι από την ποιότητα των οχημάτων τους και πόσο πιθανό είναι να αγοράσουν ένα νέο όχημα άλλης μάρκας στο μέλλον. Στην δεύτερη ερώτηση, το Apple Car κατέλαβε την τρίτη θέση, με 26%. Αυτό σημαίνει πως το 26% των ερωτηθέντων δήλωσε πως οπωσδήποτε θα σκεφθεί να αγοράσει ένα Apple Car (με την προϋπόθεση βέβαια πως αυτό θα υπάρξει κάποια στιγμή). Την πεντάδα συμπλήρωσαν η Toyota με 38%, η Honda με 32%, η Ford με 21% και η Tesla με 20%.
Πολύ ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως το 50% όσων έχουν ήδη στην κατοχή τους ένα Tesla δήλωσε πως πιθανότατα θα σκεφτόταν να αγοράσει ένα αυτοκίνητο από την Apple. Ακόμα πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως στην πρώτη ερώτηση, δηλαδή στο κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι από την ποιότητα του οχήματος, το 24% των ερωτηθέντων δήλωσε πως είναι απόλυτα ικανοποιημένο από την συνολική ποιότητα του Apple Car. Ναι, αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες είπε «I love» την ποιότητα ενός αυτοκινήτου που δεν υπάρχει και δεν ξέρουμε αν θα κατασκευαστεί ποτέ. Είναι προφανές πως όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να έχουν στο νου τους πως αν τελικά η Apple αποφασίσει να φτιάξει και αυτοκίνητα, θα είναι ένας πολύ σκληρός ανταγωνιστής που, αν οι υπόλοιποι δεν προσέξουν, μπορεί να κερδίσει το παιχνίδι από τα αποδυτήρια, όπως λέγεται συχνά στον χώρο των ομαδικών αθλημάτων.
---
Το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Binance δήλωσε ότι θα μετατρέψει τις καταθέσεις των πελατών σε stablecoins USDC, USDP και TUSD στο δικό της stablecoin, BUSD. Εκτός από τη μετατροπή, το Binance θα τερματίσει τα ζεύγη συναλλαγών για τα τρία stablecoin, ενώ θα συνεχίσει να παρέχει επενδυτικά ζεύγη συναλλαγών έναντι BUSD και Tether (USDT), καθώς και μεγάλα κρυπτονομίσματα όπως το bitcoin και το ether. Το Binance προχωρά στην αλλαγή για να δώσει προτεραιότητα στο δικό της stablecoin, BUSD και να προσφέρει καλύτερη εμπειρία στους χρήστες καθώς οι αγορές θα έχουν μεγαλύτερη ρευστότητα.
Σύμφωνα με την εταιρεία η «Αυτόματη Μετατροπή BUSD» θα ξεκινήσει στις 29 Σεπτεμβρίου για «να ενισχύσει τη ρευστότητα και την αποδοτικότητα του κεφαλαίου για τους χρήστες».
Αποποίηση Ευθύνης
Το υλικό αυτό παρέχεται για πληροφοριακούς και μόνο σκοπούς. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να εκληφθεί ως προσφορά, συμβουλή ή προτροπή για την αγορά ή πώληση των αναφερόμενων προϊόντων. Παρόλο που οι πληροφορίες που περιέχονται βασίζονται σε πηγές που θεωρούνται αξιόπιστες, ουδεμία διασφάλιση δίνεται ότι είναι πλήρεις ή ακριβείς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.