Αν και η πλειονότητα των Βρετανών καταναλωτών δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να αποθηκεύει προϊόντα, ωστόσο αυτό είναι κάτι που σκέφτονται να το πράξουν το προσεχές διάστημα και μέχρι την καταληκτική ημερομηνία του Brexit στις 31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς Kantar.
Η Kantar ανέφερε ότι το ένα τέταρτο των Βρετανών καταναλωτών δηλώνουν ότι προσανατολίζονται στο να στοκάρουν προϊόντα, ωστόσο τηρούν ακόμα διστακτική στάση, καθώς αναμένουν τις πολιτικές εξελίξεις των επόμενων εβδομάδων.
Σύμφωνα με σχόλιο που συνοδεύει την έρευνα, η εταιρεία αναφέρει πως «Αναμένουμε ότι εάν κάνουν κάποια ενέργεια θα είναι πιο κοντά στην προθεσμία, στην περίπτωση που φαίνεται ολοένα και πιο πιθανή μια χαώδης κατάσταση στο εμπόριο».
Με μόλις 16 ημέρες να απομένουν για να επιτευχθεί μια συμφωνία μεταξύ Βρετανίας και Ε.Ε. προκειμένου να αποφευχθεί ένα no deal Brexit, οι καταγεγραμμένες ανησυχίες για τη διαθεσιμότητα δημοφιλών προϊόντων στην περίπτωση ενός Brexit χωρίς συμφωνία δεν έχουν ακόμα μεταφραστεί σε συστηματική αύξηση των αγορών.
Οι πωλήσεις ζυμαρικών και προϊόντων υγιεινής για τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 6 Οκτωβρίου κατέγραψαν αύξηση κατά 9% και 7%, αντίστοιχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στον αντίποδα, οι πωλήσεις προϊόντων κονσέρβας και κατεψυγμένων προϊόντων σημείωσαν κάμψη κατά 2% και κατά 1% αντιστοίχως.
Τέλος η Kantar κατέγραψε και αύξηση της τάξης του 1,3% στις συνολικές πωλήσεις προϊόντων σουπερ μάρκετ για τις 12 εβδομάδες έως τις 6 Οκτωβρίου.