Η γερμανική κυβέρνηση θα πει «όχι» στα σχέδια της ΕΕ να απαγορεύσει ουσιαστικά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ.
Στην προσπάθειά της να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 55% έως το 2030 από τα επίπεδα του 1990, η Κομισιόν έχει προτείνει τη μείωση 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035, όπερ σημαίνει πως δεν θα μπορούν να πουληθούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης από εκείνη τη χρονιά και μετά και θα είναι όλα ηλεκτρικά.
Οι βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου υποστήριξαν τις προτάσεις αυτόν τον μήνα, πριν από τις διαπραγματεύσεις με τις χώρες της ΕΕ για τη διαμόρφωση του τελικού νόμου.
Μιλώντας σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από τη γερμανική ένωση βιομηχανίας BDI, ο Λίντνερ είπε ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν θέσεις για κινητήρες εσωτερικής καύσης, επομένως η απαγόρευση ήταν λάθος και είπε ότι η κυβέρνηση δεν θα συμφωνήσει με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Ο Λίντνερ, μέλος των Ελεύθερων Δημοκρατών που υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις, που μοιράζεται την εξουσία με τους Σοσιαλδημοκράτες και τους Πράσινους, είπε ότι η Γερμανία θα εξακολουθεί να είναι η Νο1 αγορά για ηλεκτρικά οχήματα.