Η προσπάθεια να καθαρίσει η πόλη του Βόλου συνεχίζεται από δεκάδες συνεργεία του Δήμου Βόλου στις συνοικίες που επλήγησαν περισσότερο από τα νερά των χειμάρρων Κραυσίδωνα και Αναύρου που ξεχύθηκαν στο Οξυγόνο και στη Νέα Δημητριάδα και «έπνιξαν» ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα και έφθασαν να σαρώνουν μέχρι και κέντρο και όλο το παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Συνεχίζονται όμως τα προβλήματα για τους ανθρώπους στην ευρύτερη περιοχή, που είδαν τα σπίτια τους, τις επιχειρήσεις τους και τα αυτοκίνητά τους να καταστρέφονται από τη δύναμη του νερού, να χάνονται στη θάλασσα ή να βυθίζονται στη λάσπη και μαζί με όλα αυτά να αισθάνονται έντονα την έλλειψη του πόσιμου νερού που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί χιλιάδες κατοίκους της πρωτεύουσας της Μαγνησίας.
Δεκάδες υδροφόρες με εργαζόμενους στην καθαριότητα πλένουν νυχθημερόν δρόμους και πλατείες για να επανέλθει η κανονικότητα στον Βόλο.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα όμως υπάρχουν στα προάστια του Βόλου. Καταβάλλονται προσπάθειες να αποκατασταθεί η οδός Ιωλκού, που χάθηκε από τα αγριεμένα νερά που κατέβαζε ο Κραυσίδωνας, καθώς ο νευραλγικής σημασίας οδική αρτηρία οδηγεί προς Άνω Βόλο, Ανακασιά, Αηδονοφωλιές, Άγιο Ονούφριο και σε πάμπολλα ακόμη προάστια και γενικότερα προς το Πήλιο.
Στην Αγριά, οι άνθρωποι στην παραλία, στην είσοδο από τον Βόλο, ζουν ένα δράμα, αφού δεν υπάρχει ούτε ένα σπίτι που να μην έχει σαρωθεί και καταστραφεί από τα νερά που έφτασαν ορμητικά από τις πλαγιές του Πηλίου.
Στη συγκεκριμένη περιοχή, όπου ο δρόμος άνοιξε μόλις χθες και οι όγκοι της λάσπης είναι σαν μεγάλα βουνά δεξιά και αριστερά, οι εικόνες είναι απίστευτες από τις σωρούς από κατεστραμμένα επιπλα και τα ρούχα των ανθρώπων που έχασαν τα πάντα.
Τα δε αυτοκίνητα που υπάρχουν στοιβαγμένα και διαλυμένα στις άκρες του δρόμου συμπληρώνουν το σκηνικό και δείχνουν το μέγεθος της καταστροφής.
Αντίστοιχο σκηνικό υπάρχει και στις Αλυκές όπου έχουν καταστραφεί εκατοντάδες σπίτια και επιχειρήσεις από τα ορμητικά νερά που κατέβηκαν από το Πανόραμα και ξεχύθηκαν από το παρακείμενο ρέμα το οποίο έσπασε και παρέσυρε τα πάντα.
Εξακολουθούν να υπάρχουν στην ίδια περιοχή δεκάδες σπίτια από όπου ακόμη δεν έχουν αντληθεί τα νερά ή δεν μπορούν να απομακρυνθούν μπάζα και κατεστραμμένα αυτοκίνητα.
Μέσα σε αυτό το σκηνικό με το πόσιμο νερό να μην έχει φτάσει ακόμη στις βρύσες των Βολιωτών, παρά τις προσπάθειες των συνεργείων της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου, άνοιξαν από το πρωί τα περισσότερα σχολεία στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, με ευθύνη του δήμου και με τη διανομή φιαλών με πόσιμο νερό στους μαθητές, ενώ, σύμφωνα με τον δήμαρχο Βόλου Αχιλλέα Μπέο, όπου υπάρξουν προβλήματα θα επιλυθούν άμεσα σε συνεργασία με τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων.
Μαγνησία: Δια ζώσης από σήμερα η εκπαίδευση στα σχολεία - Ποια εξαιρούνται
Για τις ημέρες Δευτέρα 2 Οκτωβρίου και Τρίτη 3 Οκτωβρίου, σε όλες τις Σχολικές Μονάδες και Εργαστηριακά Κέντρα αρμοδιότητας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης εκπαίδευση, το ωρολόγιο πρόγραμμα της οποίας θα ξεκινήσει στις 9:00.
Αυτό προβλέπει απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Δρ. Σωκράτη Σαβελίδη.
Με τηλεκπαίδευση θα λειτουργήσουν:
- 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Βόλου
- 4ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Βόλου (Εσπερινό)
- 2ο ΕΚ Νέας Ιωνίας
- Γυμνάσιο Ιωλκού
- 7ο Γυμνάσιο Βόλου
- 6ο Γενικό Λύκειο Βόλου
- Γυμνάσιο Αγριάς
- Γυμνάσιο Λεχωνίων
- Γυμνάσιο Ζαγοράς
- Γενικό Λύκειο Ζαγοράς
Από τη ΔΔΕ Μαγνησίας καλούνται οι Διευθυντές των παραπάνω Σχολείων & ΕΚ να ενημερώσουν άμεσα τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους (γονείς) για το ωρολόγιο πρόγραμμα και τα στοιχεία σύνδεσής τους με τις εν χρήσει πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ιδιαίτερα με τα Webex Links.
Το 9ο Γυμνάσιο Βόλου, θα λειτουργήσει με σύστημα δια ζώσης εκπαίδευσης στο 7ο Γενικό Λύκειο Βόλου με Ωράριο Λειτουργίας από 14:15.
Στους μαθητές των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων, στα οποία θα παρέχεται δια ζώσης εκπαίδευση, αλλά η προσέγγιση στο Σχολείο τους είναι αδύνατη, θα παρασχεθεί εκπαίδευση με το σύστημα του Ψηφιακού Σχολείου.
Αυτοί οι μαθητές θα παρακολουθήσουν με διαδικασίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (τηλεκπαίδευσης) το Ωρολόγιο Πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης άλλου αντίστοιχου Σχολείου.