Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ ενώπιον του Εφέτη Ανακριτή υποστήριξε μεταξύ άλλων πως ο προφυλακισμένος σταθμάρχης ήταν πιστοποιημένος από άλλους.
Συγκεκριμένα, υποστήριξε, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πως δεν γνώριζε ότι το Intercity είχε καθυστέρηση περίπου 55 λεπτών και πως ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης ήταν πιστοποιημένος από άλλους και εφόσον ήταν πιστοποιημένος μπορούσε να τον βάλει κανονικά σε βάρδιες.
Όπως ανέφερε, δεν είναι αυτός που ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο εργασίας τους, ούτε και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Παράλληλα, στο υπόμνημα που κατέθεσε, περίπου 100 σελίδων, περιγράφει αρκετά πράγματα για τις υπηρεσίες και για τη νύχτα του δυστυχήματος.
Στο μεταξύ, ισχυρίζεται πως μέχρι τις 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στη βάρδια σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που ο ίδιος καταρτίζει, το οποίο υπογράφεται από ανώτερους υπηρεσιακούς παράγοντες.