Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ,  αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρότι έφυγε νωρίτερα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε.
Δυστύχημα στα Τέμπη: Στον Εφέτη Ανακριτή σήμερα και ο δεύτερος σταθμάρχης
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSΙ
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSΙ

Δυστύχημα στα Τέμπη: Στον Εφέτη Ανακριτή σήμερα και ο δεύτερος σταθμάρχης

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ,  αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρότι έφυγε νωρίτερα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε.

Ο δεύτερος σταθμάρχης, που είχε βάρδια το απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου, περνά σήμερα το κατώφλι του ειδικού εφέτη ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ,  αναμένεται να ισχυριστεί ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρότι έφυγε νωρίτερα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Χθες ο συμβασιούχος σταθμάρχης, μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Ο 33χρονος κατηγορούμενος μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ισχυρίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ πως: «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης επέμεινε στο ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.

Νωρίτερα, στον ειδικό εφέτη ανακριτή κατέθεσαν και άλλοι δύο συμβασιούχοι σταθμάρχες, που άρχισαν να εργάζονται από την 1η Φεβρουαρίου, προκειμένου να εξηγήσουν από την πλευρά τους πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών.