Φωτιά σε αμαξοστοιχία της Hellenic Train, η οποία βρισκόταν εν κινήσει προσεγγίζοντας τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι της Παρασκευής. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η εστία της φωτιάς, την οποία κατέσβησε άμεσα η Πυροσβεστική αφού το τρένο με τους περίπου 30 επιβάτες ακινητοποιήθηκε, ελάχιστα χιλιόμετρα πριν το τέρμα του στον σταθμό της Θεσσαλονίκης, ήταν σε ηλεκτρικά καλώδια.
Το τρένο εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Δράμα στη Θεσσαλονίκη. Μετά την κατάσβεση της φωτιάς, άλλη μηχανή από την Θεσσαλονίκη μετέβη στο σημείο και το ρυμούλκησε μέχρι το σταθμό καθώς δεν μπορούσε να πάει στο σημείο λεωφορείο. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για ένα τρένο, το οποίο χρησιμοποιείται και για την κάλυψη των αναγκών του Προαστιακού Θεσσαλονίκης.
Το περιστατικό αυτό εφόσον αποδειχτεί ότι οφείλεται πράγματι στα καλώδια, σε συνδυασμό με αρκετές τεχνικές βλάβες, οι οποίες ακινητοποιούν συχνά αμαξοστοιχίες της εταιρίας σε διάφορα σημεία του δικτύου τον τελευταίο καιρό, γεννά ερωτηματικά για την ποιότητα της συντήρησης του τροχαίου υλικού.
Υπενθυμίζεται ότι περίπου πριν μία εβδομάδα αμαξοστοιχία Intercity (IC 57), η οποία κατευθυνόταν στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε στην Οινόη εξαιτίας βλάβης στη μηχανή όπου και παρέμεινε επί σχεδόν 2 ώρες έως ότου μπορέσει να αναχωρήσει ξανά και οι περίπου 300 επιβάτες της να συνεχίσουν το ταξίδι τους.
Συνολικά το τρένο έγραψε 111 λεπτά καθυστέρησης, όπως είχε ανακοινώσει η Hellenic Train και αυτό δεν ήταν το πρώτο περιστατικό σοβαρής τεχνικής βλάβης που οδήγησε σε σημαντική καθυστέρηση τον τελευταίο καιρό, καθώς αντίστοιχο περιστατικό είχε σημειωθεί και περίπου πριν 15 ημέρες με άλλη αμαξοστοιχία στον σταθμό «Παλαιοφάρσαλος».
Για το ζήτημα της συντήρησης είχε κάνει εκτενές ρεπορτάζ το «ethnos.gr» την περασμένη εβδομάδα.