Αποκαλυπτικά είναι τα πρώτα λόγια του Αιγύπτιου που διασώθηκε από το ναυάγιο της Λέσβου, καθώς είπε πως το πλοίο είχε εισροή υδάτων από το βράδυ του Σαββάτου. Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι έρευνες για τους 12 αγνοούμενους.
«Από χθες το βράδυ το πλοίο έμπαζε νερά. Προσπαθούσαμε με κουβάδες και ότι είχαμε στο πλοίο να τα βγάλουμε. Κάποια στιγμή το καράβι τρύπησε. Άρχισε να παίρνει επικίνδυνη κλίση και τότε πήδηξα στη θάλασσα. Τότε είδα άλλα 4 με 5 άτομα να πηδούν και εκείνοι στο νερό. Από εκεί και πέρα δεν τους ξαναείδα».
Ο Αιγύπτιος κατάφερε να βγει ζωντανός μετά από 4 ώρες μέσα στη θαλασσοταραχή, ενώ ένας ακόμη συμπατριώτης του εντοπίστηκε νεκρός. Η μεγάλη επιχείρηση του Λιμενικού για τον εντοπισμό των 12 αγνοουμένων ναυτικών θα συνεχιστεί καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας.
Ένας νεκρός
Εντωμεταξύ, η σορός ενός ναυτικού, μέλους του πληρώματος του φορτηγού πλοίου εντοπίστηκε από παραπλέον πλοίο το απόγευμα της Κυριακής, ενώ το μεσημέρι ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας εντόπισε και διέσωσε έναν Αιγύπτιο ναυτικό μέλος του πληρώματος του πλοίου ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Συνεχίζονται οι έρευνες
Οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή του ναυαγίου συνεχίζονται υπο δυσμενείς καιρικές συνθήκες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων 12 ναυτικών του φορτηγού πλοίου RAPTOR με σημαία Κομόρες που βυθίστηκε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Στο σημείο των ερευνών συμμετέχουν συνολικά 8 παραπλέοντα σκάφη, φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού και ένα ελικόπτερο.
Νωρίτερα, ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας εντόπισε και διέσωσε έναν Αιγύπτιο ναυτικό μέλος του πληρώματος του πλοίου ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Στο σημείο των ερευνών συμμετέχουν συνολικά 8 παραπλέοντα σκάφη, φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού και ένα ελικόπτερο.
Στο RAPTOR επέβαιναν συνολικά 14 άτομα πλήρωμα (Ένας Ινδός, έντεκα Αιγύπτιοι και δύο Σύροι) και μετέφερε αλάτι από την Αίγυπτο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.
Ο πλοίαρχος του bulk carrier είχε δήλωσε αρχικά μηχανική βλάβη και στη συνέχεια μικρή κλίση του πλοίου. Ενεργοποίησε το σήμα κινδύνου mayday σε παραπλέοντα σκάφη αλλά το RAPTOR χάθηκε από τα ραντάρ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λόγω του έντονου κυματισμού στη θαλάσσια περιοχή, το πλοίο πιθανόν να πήρε νερό στα αμπάριά του μετατοπίζοντας το φορτίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλοίο εκδηλώθηκε μηχανική βλάβη περίπου στις 7 το πρωί και ο πλοίαρχος του πλοίου ανέφερε κάποια κλίση του ενεργοποιώντας σήμα κινδύνου «mayday, mayday» σε παραπλέοντα σκάφη και στη συνέχεια χάθηκε από τα ραντάρ.
Σύμφωνα με το Marine Traffic τελευταία φορά που εξέπεμψε σήμα ήταν ανοιχτά της Λέσβου.