Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σήμερα ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat και πλέον πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Άκτωρ κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, έχοντας στην ατζέντα του την επιτάχυνση των εργασιών αποπεράτωσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να τεθεί σε τροχιά ολοκλήρωσης και να παραδοθεί εγκαίρως στο Ελληνικό Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Εξάρχου ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη ώστε να εγκαταστήσει νέο υπεύθυνο του έργου ( η Άκτωρ συμμετέχει στην κοινοπραξία κατασκευής, μαζί με τις WEBUILD και HITACHI Rail), με στόχο να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών του μεγαλύτερου δημοσίου έργου της Ελλάδας.
Το ταξίδι αυτό στη Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη ενέργεια που κάνει η νέα διοίκηση της Άκτωρ, μετά την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων της και σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από την Intrakat. Σκοπό έχει να αναδείξει το γεγονός ότι η αποπεράτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, καθώς αναγνωρίζει τη σημασία του έργου για το κράτος και τους πολίτες. Πηγές της Άκτωρ αναφέρουν επίσης ότι στόχος είναι να ανακτηθεί ο χαμένος χρόνος, ώστε να μπει το έργο σε τροχιά ολοκλήρωσης και να παραδοθεί εγκαίρως στο Ελληνικό Δημόσιο.
Ο νέος «γίγαντας» των κατασκευών
Η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της εξαγοράς της Άκτωρ από την Intrakat δημιουργεί νέα δεδομένα στον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας μας. Μέσω αυτής η Intrakat μετεξελίσσεται σε καταλυτικό παίκτη της αγοράς. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης.
Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την αλλαγή πορείας της Intrakat υπό τον Αλέξανδρο Εξάρχου και συμβάλει στην επίτευξη του στόχου για τη δημιουργία ενός ομίλου με διευρυμένο χαρτοφυλάκιο δραστηριοτήτων, παράγοντας αξία για τους μετόχους, την οικονομία και την κοινωνία. Επίσης, η εξαγορά πιστοποιεί την ισχυρή εμπιστοσύνη των μετόχων της κατασκευαστικής στις προοπτικές του ομίλου.
Το συνολικό ανεκτέλεστο του νέου πυλώνα των κατασκευών θα ξεπερνά τα 5 δισ. ευρώ. Με χαρτοφυλάκιο 370 εν εξελίξει έργων αναμένονται σημαντικές συνέργειες στις κατασκευές, στα ΣΔΙΤ, στις παραχωρήσεις και βεβαίως στην ενέργεια. Ο συνδυαστικός κύκλος εργασιών ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση και ο αριθμός των εργαζομένων τους 3.000.