Στη δημιουργία ομίλου παγκόσμιας επιχειρηματικής εμβέλειας, μέσω οργανικής ανάπτυξης, αλλά και μέσω ενδεχόμενων στοχευμένων μελλοντικών εξαγορών, στοχεύει η διοίκηση της Austriacard Holdings, της οποίας η διαπραγμάτευση ξεκίνησε χθες παράλληλα στα χρηματιστήρια της Βιέννης και της Αθήνας, ενσωματώνοντας την ιστορική εταιρεία Inform Λύκος που μετρά 126 χρόνια δραστηριότητας, μετά τη διασυνοριακή συγχώνευση.
Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν Όμιλο παγκόσμιας επιχειρηματικής εμβέλειας, μέσω οργανικής ανάπτυξης, αλλά και μέσω ενδεχόμενων στοχευμένων μελλοντικών εξαγορών, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεών μας, καθώς και το γεωγραφικό μας αποτύπωμα.
Πιστεύω ακράδαντα, ότι έχουμε όλα τα εχέγγυα για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τον Όμιλο στο μέλλον, όπως την 126 ετών εμπειρία αδιάλειπτης ιστορίας και επιτυχούς παρουσίας στην αγορά, ένα διαρκώς εμπλουτιζόμενο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών μας, ισχυρό τεχνολογικό know how και τμήμα έρευνας και ανάπτυξης με εκτεταμένη τεχνογνωσία, έμπειρη διεθνή διοικητική ομάδα, και όραμα να πάμε την AUSTRIACARD στην κορυφή και αυτό είναι που σκοπεύουμε να επιδιώξουμε με όλες μας τις δυνάμεις», ανέφερε χθες ο Group CEO, Παναγιώτης Σπυρόπουλος.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο Χρηματιστήριο Αθηνών, τόνισε δε πως η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών στα Χρηματιστήρια Αθηνών και Βιέννης θα προσδώσει τη δέουσα αναγνωρισιμότητα, αλλά και πρόσβαση στις διεθνείς κεφαλαιαγορές για την περαιτέρω ανάπτυξή.
Αναφερόμενος δε στα επόμενα βήματα, σημείωσε πως στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας όμιλος παγκόσμιας επιχειρηματικής εμβέλειας, μέσω οργανικής ανάπτυξης, αλλά και μέσω ενδεχόμενων στοχευμένων μελλοντικών εξαγορών, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων, υπηρεσιών και λύσεων, καθώς και το γεωγραφικό αποτύπωμα της Austriacard Holdings.
Πρόθεση της διοίκησης είναι η αύξηση της διασπορά της μετοχής καθώς το σημερινό free float ανέρχεται μόνο σε 21% του μετοχικού κεφαλαίου.
Σε επίπεδο στρατηγικού προσανατολισμού, η διοίκηση θα κινηθεί έχοντας ως προτεραιότητα την αύξηση πελατειακής βάσης με νέους πελάτες, την είσοδο σε νέες αγορές, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την αξιολόγηση εξαγορών και την αξιοποίηση συνεργιών.
Στις νέες αγορές βασική στόχευση είναι η ενίσχυση της παρουσίας σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Τουρκία, Μ. Ανατολή και Αφρική.
Την ίδια ώρα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα έτους 2022 όπου ο κύκλος εργασιών το 2022 ανήλθε σε 314,7 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 76,9% σε σχέση με το 2021, με τον τομέα έξυπνων καρτών, υπηρεσιών και λύσεων πληρωμών να συνεισφέρει σημαντικά στην αύξηση λόγω ισχυρής ζήτησης σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος και ειδικότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στην Τουρκία, καθώς επίσης και από τις Challenger Banks στη Δυτική Ευρώπη, όπως και από την ενσωμάτωση για πρώτη φορά των αποτελεσμάτων της θυγατρικής TAG Systems.
Παράλληλα υπήρξε αύξηση των πωλήσεων στις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ ταυτόχρονα εκτελέστηκε ένα σημαντικό έργο παροχής εγγράφων ασφαλείας και ψηφοδελτίων για τη διεξαγωγή των εκλογών στην Κένυα τον Αύγουστο του 2022.
Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 39,4 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 80,5%· λόγω της επιτυχούς αντιστάθμισης του αυξημένου κόστους παραγωγής και της βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας, συμπεριλαμβανομένων πρωτοβουλιών μείωσης κόστους.
Οι χρηματοροές από λειτουργικές δραστηριότητες αυξήθηκαν κατά 211,5%· και έφτασαν τα 40,9 εκατ. ευρώ, ενώ οι ετήσιες επενδύσεις (αφαιρουμένων των εξαγορών) ανήλθαν σε 21,6 εκατ. ευρώ, διπλάσιες από το 2021.
Οι πωληθείσες έξυπνες κάρτες έφτασαν τις 127,7 εκατ.· συγκρινόμενες με 88,8 εκατ. κατά το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 43,8%, κατατάσσοντας τον όμιλο μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών παρόχων έξυπνων καρτών τύπου EMV και υπηρεσιών προσωποποίησης.