Food plus (KFC): Νέα πλάνα επέκτασης - Φέρνει παγκόσμιο brand στην ελληνική αγορά

Food plus (KFC): Νέα πλάνα επέκτασης - Φέρνει παγκόσμιο brand στην ελληνική αγορά

Την περαιτέρω επέκταση του δικτύου της κυρίως στην Αττική αλλά και σε επιλεγμένες περιφέρειες, σχεδιάζει η Food Plus, franchisee της Yum International SaRL, που διαχειρίζεται την αλυσίδα KFC στην Ελλάδα.

Η εταιρεία, άλλωστε, έχει ανακοινώσει και την πρόθεσή της να φέρει στην ελληνική αγορά ένα νέο παγκόσμιο brand ταχυφαγείων. Η αναζήτηση brand manager μέσω LinkedIn αποκαλύπτει ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης, με στόχο τη δημιουργία μιας δυναμικής ομάδας που θα στηρίξει τη στρατηγική αυτή.

Από την Αθήνα στην περιφέρεια

Στο τέλος του 2023, το δίκτυο της KFC στην Ελλάδα αριθμούσε 17 καταστήματα, εκ των οποίων τα 14 βρίσκονται στην Αθήνα και τα τρία στη Θεσσαλονίκη. Οι τοποθεσίες περιλαμβάνουν πολυσύχναστα σημεία όπως το Σύνταγμα, τους Αμπελόκηπους, το The Mall Athens, το Village Shopping Center (Ρέντη) και τη Γλυφάδα.

Μέσα στο 2024, η εταιρεία πρόσθεσε τέσσερα νέα καταστήματα σε Νέα Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Γέρακα και Πάτρα. Το κατάστημα στον Γέρακα είναι το πρώτο drive-through σημείο της KFC στην Ελλάδα, ενώ το κατάστημα στην Πάτρα, που ανοίγει τον Δεκέμβριο, αποτελεί την πρώτη κίνηση της αλυσίδας εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Οικονομικά αποτελέσματα

Αύξηση τόσο στα έσοδα όσο και στα κέρδη κατέγραψε η Food Plus με τον κύκλο εργασιών της για το 2023 να ανέρχεται στα 42 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 52,16% σε σχέση με τα 27,6 εκατ. ευρώ του 2021. 

Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν στα 21,97 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας το 52,29% των εσόδων, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 25,74%, φτάνοντας τα 2,36 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 2,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 22,04%. Παράλληλα, τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας υπερδιπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 4 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 1,9 εκατ. ευρώ το 2022.

Η εταιρεία προχώρησε σε νέο ομολογιακό δάνειο ύψους 5 εκατ. ευρώ, το οποίο θα εξοφληθεί έως τον Δεκέμβριο του 2029, διατηρώντας παράλληλα ρυθμισμένες τις λοιπές υποχρεώσεις της, που περιλαμβάνουν δάνεια και εμπορικές οφειλές.

Ιστορική διαδρομή και στρατηγική

Η Food Plus ιδρύθηκε το 1989 για να αναπτύξει το brand Pizza Hut στην ελληνική αγορά. Από το 1997 ανέλαβε και την ανάπτυξη των KFC, ενώ το 2020 επικεντρώθηκε αποκλειστικά σε αυτό το brand. Τα αποτελέσματα της στρατηγικής αυτής αποδείχθηκαν θετικά, με την KFC να κερδίζει σημαντικό μερίδιο αγοράς στον κλάδο των ταχυφαγείων.

Η Food Plus ανήκει στον όμιλο Ιωάννου και απασχολεί πάνω από 550 εργαζόμενους, συνδυάζοντας την τοπική ανάπτυξη με τη διεθνή τεχνογνωσία της Yum! Brands, που διαθέτει πάνω από 49.000 καταστήματα σε 145 χώρες.

Παράλληλα, η επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα από τον κυπριακό όμιλο PHC Franchised Restaurants και οι φήμες για επανεμφάνιση της Taco Bell δείχνουν ότι η Food Plus και η Yum! Brands ενδέχεται να ενισχύσουν την παρουσία τους στον ελληνικό χώρο της εστίασης.