Πρόσφατα, η μπύρα Guinness ανακοίνωσε την πρώτη παγκόσμια συνεργασία της με το πρωτάθλημα της Premier League! Στο πλαίσιο αυτής της τετραετούς συνεργασίας, η οποία ξεκινά την αγωνιστική περίοδο 2024/2025, η Guinness θα είναι η επίσημη μπύρα της Premier League, και η Guinness 0.0 η επίσημη μπύρα χωρίς αλκοόλ της εν λόγω διοργάνωσης. Ως επίσημος πλέον συνεργάτης της κορυφαίας διοργάνωσης του αγγλικού πρωταθλήματος σε ό,τι αφορά στην υπεύθυνη κατανάλωση, η Guinness θα αξιοποιήσει την παγκόσμια παρουσία της, ώστε να προωθήσει και να ενθαρρύνει την κατανάλωση με υπευθυνότητα κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Συγκεκριμένα, η μπύρα Guinness, θα δημιουργήσει ξεχωριστές εμπειρίες για τους φιλάθλους, βασιζόμενη στην μακροχρόνια σχέση που έχει με τον αθλητισμό, ενώ παράλληλα, η εν λόγω συνεργασία θα επιδιώξει να υποστηρίξει και να αναβαθμίσει την ποδοσφαιρική κοινότητα, εντός και εκτός γηπέδου, αλλά και να εμπνεύσει νέες ιστορίες μεταξύ των καταναλωτών της Guinness και των παθιασμένων οπαδών της Premier League σε όλο τον κόσμο!
Η Guinness φιλοδοξεί να φέρει ακόμη πιο κοντά το «παιχνίδι» και την αγαπημένη stout, μέσω της συνεργασίας της με την Premier League, την ποδοσφαιρική διοργάνωση με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στον πλανήτη, της οποίας οι αγώνες μεταδίδονται σε 900 εκατομμύρια σπίτια, σε 189 χώρες. Για αυτό και τον ερχόμενο Αύγουστο, η Guinness θα λανσάρει και μία νέα πλατφόρμα, όπου οι φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να ζουν την μοναδική εμπειρία της Guinness και της Premier League μαζί, την ημέρα του αγώνα, σε παμπ και καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλον τον κόσμο.
Αξίζει να σημειωθεί πως η ανακοίνωση αυτή έπεται ενός άκρως επιτυχημένου πρώτου εξαμήνου για την Guinness, με τις πωλήσεις της να έχουν αυξηθεί κατά 14% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο πρόεδρος της Diageo στην Ευρώπη, John Kennedy, δήλωσε: «Η Premier League είναι το πιο δημοφιλές ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα στον κόσμο, και μας προσφέρει την ευκαιρία να συνεχίσουμε την επιτυχία της Guinness ως ένα παγκόσμιο brand, και να τη συνδέσουμε με νέα κοινά που σχετίζονται με την ποδοσφαιρική αυτή διοργάνωση. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που το brand θα χτίσει στην εντυπωσιακή ανάπτυξη που η Guinness 0.0 έχει γνωρίσει ήδη από το λανσάρισμά της, ως η επίσημη μπύρα χωρίς αλκοόλ στην Premier League για να θέσει τις βάσεις για την περαιτέρω επέκτασή της σε παγκόσμιο επίπεδο».
Από την πλευρά του, ο Global Brand Director της Guinness, Stephen O’Kelly, ανέφερε: «Αυτή η συνεργασία φέρνει κοντά δύο εμβληματικά παγκόσμια brands που είναι αγαπητά από κοινά σε όλο τον κόσμο. Έτσι, ανυπομονούμε να δούμε το brand μας να δίνει το «παρών» στο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα παγκοσμίως. Ήδη, λοιπόν, από το πρώτο ματς που θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο, η Guinness θα αξιοποιήσει την κληρονομιά που έχει χτίσει στο κομμάτι του αθλητισμού, και θα δημιουργήσει μία νέα καμπάνια που θα προσεγγίσει εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι ακολουθούν και απολαμβάνουν την Premier League».
Μιλώντας για τη συνεργασία με την Guinness, ο Will Brass, ο Chief Commercial Officer της Premier League, υποστήριξε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με την
Guinness, την κορυφαία stout του κόσμου, η οποία είναι καταξιωμένη παγκοσμίως για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία που έχει επιδείξει μέσα από τις ενεργοποιήσεις της στον αθλητισμό, αλλά και σε άλλους τομείς γενικότερα. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε αυτή τη μακροχρόνια σχέση του brand με τον αθλητισμό, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα βελτιώσει την εμπειρία παρακολούθησης της Premier League σε παμπ, μπαρ και σπίτια σε όλο τον κόσμο, και θα ζωντανέψει τη μαγεία για την οποία η διοργάνωση είναι διάσημη».
Η Μαρία Ηρωίδη, Μarketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ανέφερε: «Ως ο αποκλειστικός συνεργάτης και διανομέας της Guinness για πάνω από 30 χρόνια στην Ελλάδα, αποτελεί τεράστια χαρά για εμάς να μοιραζόμαστε με το ελληνικό κοινό αυτά τα σπουδαία νέα. Η Guinness, μία εμβληματική μάρκα μπύρας διεθνώς, έρχεται να στηρίξει το κορυφαίο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα παγκοσμίως. Είμαστε βέβαιοι, λοιπόν, ότι αυτή η νέα συνεργασία θα την φέρει ακόμη πιο κοντά στις «καρδιές» του κοινού και θα ενισχύσει περαιτέρω την πολύ θετική πορεία που διαγράφει η μάρκα, τόσο παγκοσμίως όσο και στην ελληνική αγορά, όπου βρίσκεται σε τροχιά σημαντικής ανάπτυξης εδώ και τέσσερα χρόνια!».