Η Nobacco αναδεικνύεται Brand of the Year στα UX/CX Awards 2024

Η Nobacco αναδεικνύεται Brand of the Year στα UX/CX Awards 2024

Η Nobacco κατέκτησε την κορυφαία διάκριση στα βραβεία UX/CX Awards 2024, αποσπώντας το κορυφαίο βραβείο Brand of the Year, με την πολύτιμη υποστήριξη της εξειδικευμένης εταιρείας παροχής καινοτόμων υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου Plushost

Τα βραβεία UX/CX Awards διοργάνωσε για 3η χρονιά η Boussias Events, προβάλλοντας τις καινοτόμες πρακτικές και τεχνολογίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία του χρήστη/πελάτη στην Ελλάδα (*). 

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Nobacco

Η Nobacco, με σταθερή προσήλωση στην καινοτομία και την εξέλιξη, κατάφερε να ξεχωρίσει για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων της.

Η Nobacco από το 2008 κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο των προϊόντων ατμίσματος. Με δίκτυο 61 καταστημάτων και πάνω από 320 σημεία πώλησης αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην Ελλάδα ενώ παραμένει ο πρώτος και μοναδικός πάροχος στην Ευρώπη που προσφέρει όλες τις εναλλακτικές λύσεις στα προϊόντα ατμίσματος. Με τις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρει κατάφερε να έρθει σε προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες της, οι οποίοι απολαμβάνουν την βέλτιστη online αγοραστική εμπειρία.

Ο CEO και co-founder της Nobacco, Μάρκος Μαρκόπουλος δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για τη διάκριση αυτή, η οποία επιβεβαιώνει την ηγετική μας θέση στην αγορά και την αφοσίωσή μας στην κορυφαία εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η Nobacco επενδύει συνεχώς σε καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής. Η Plushost, ως στρατηγικός συνεργάτης της Nobacco, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία αυτή, παρέχοντας τεχνολογικές λύσεις και πλατφόρμες που βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη σε κάθε επίπεδο».

Η εταιρεία απέσπασε επίσης τα παρακάτω βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και πελάτη:

  1. Gold στην κατηγορία Best in Tobacco. Αύξηση κατά 143,71 % του τζίρου με τη νέα πλατφόρμα του Nobacco.gr
  2. Gold στην κατηγορία Best Buyers Experience. Θεαματική αύξηση των επαναλαμβανόμενων αγορών κατά 123,81%
  3. Gold στην κατηγορία Best CX in Mobile. Walk ->Tap -> Buy ON THE GO. Κερδίζοντας το κορυφαίο user experience
  4. Gold στην κατηγορία Best CX in E-commerce. Nobacco e-commerce  experience – Πηγαίνοντας το περίπτερο στον πελάτη)
  5. Gold στην κατηγορία Best Use of Customer Platform. Nobacco.gr…Όλες οι καινοτομίες σε μια πλατφόρμα
  6. Gold στην κατηγορία Best Use of AI/Machine Learning. Nobacco.gr + AI Machine learning: O ορισμός της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης
  7. Silver στην κατηγορία Best CX in Omnichannel Nobacco.gr…Εκεί που η Online και Offline εμπειρία γίνονται ένα!
  8. Silver στην κατηγορία Best Use of Conversational Platform. Nobacco e-commerce experience – Πηγαίνοντας το περίπτερο στον πελάτη

(*) Την Κριτική Επιτροπή συναπαρτίζουν διακεκριμένοι Εμπειρογνώμονες, Ακαδημαϊκοί και Επιχειρηματίες στο digital customer experience με Jury President UX | CX Awards 2024, την κυρία Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια