Ένα ακόμη σημαντικό έργο υποδομής προσθέτει στο portfolio της η Intrakat με την υπογραφή της σύμβασης του νέου έργου ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, προϋπολογισμού 239,2 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, που έγινε σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο αεροδρόμιο Καλαμάτας από την Ένωση Εταιρειών INTRAKAT - ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.
Το συγκεκριμένο έργο είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στην νότια Πελοπόννησο, όπου ένας νέος σύγχρονος άξονας θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς σε Πύλο και Μεθώνη, λειτουργώντας συνεργατικά με το Διεθνές Αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο σύντομα θα αναβαθμιστεί.
Η ανάληψη του έργου καταδεικνύει την δυναμική συμβολή του Ομίλου INTRAKAT στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών καθώς με την τεχνογνωσία, εμπειρία και κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει ο Όμιλος INTRAKAT διασφαλίζει ότι τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Το ΣΔΙΤ για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, αποτελεί έργο υποδομής με καθοριστική σημασία για την τοπική κοινωνία καθώς θα αναβαθμίσει καίρια τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας ανεβάζοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τους απαιτούμενους χρόνους μετακίνησης.
Εκτός από τη βελτιωμένη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, ο νέος οδικός άξονας θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέας και το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής.
Ως αποτέλεσμα θα ενισχύσει σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, θα στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα και παράλληλα θα βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.
Σημειώνεται ότι, το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή – αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, συνολικού μήκους 49 χλμ και συγκεκριμένα τα τμήματα:
- Καλαμάτα - Ριζόμυλος, συνολικού μήκους 16,4km.
- Ριζόμυλος - Πύλο, μήκους 24,4km.
- Πύλος - Μεθώνη, μήκους 7,9km
Περιλαμβάνει επίσης πολλά συνοδευτικά έργα όπως, ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.
Η σύμβαση σύμπραξης έχει διάρκεια 30 χρόνια, από τα οποία 4 χρόνια είναι η διάρκεια της κατασκευής και 26 χρόνια η περίοδος συντήρησης, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνει η εγκατάσταση των εργοταξίων για να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του.