Jumbo: Αύξηση 8% στις πωλήσεις του α΄τριμήνου
Shutterstock
Shutterstock

Jumbo: Αύξηση 8% στις πωλήσεις του α΄τριμήνου

Για «θετικά μηνύματα σε ευμετάβλητους καιρούς» κάνει λόγο η ανακοίνωση της Jumbo σχετικά με την πορεία των πωλήσεων του Μαρτίου αλλά και του πρώτου τριμήνου του 2025.

Τα συνολικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου 2025, δείχνουν ότι οι πωλήσεις του Ομίλου, καταγράφονται αυξημένες κατά +8%, περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Μάρτιο του 2025, καταγράφονται μειωμένες κατά -2% περίπου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα (κυρίως λόγω της έντονης εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο αφού ο εορτασμός των Αποκριών φέτος ήταν στις 2 Μαρτίου αντί για 17 Μαρτίου πέρυσι).

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Όμιλος JUMBO, συνεπής στις δεσμεύσεις του προς το επενδυτικό και καταναλωτικό κοινό, δημοσιοποιεί σήμερα τα πιο πρόσφατα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων του Μαρτίου αλλά και του πρώτου τριμήνου.

Η διεθνής αναταραχή από το νέο δασμολογικό πόλεμο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες εβδομάδες, οδηγεί -αναμφισβήτητα- το παγκόσμιο εμπόριο, σε μια νέα πρωτόγνωρη ισορροπία, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αβεβαιότητα για τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Μάρτιο του 2025, καταγράφονται μειωμένες κατά -2% περίπου, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα (κυρίως λόγω της έντονης εποχικότητας των πωλήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο αφού ο εορτασμός των Αποκριών φέτος ήταν στις 2 Μαρτίου αντί για 17 Μαρτίου πέρυσι).

Αντιθέτως, τα συνολικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου 2025, δείχνουν ότι οι πωλήσεις του Ομίλου, καταγράφονται αυξημένες κατά +8%, περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών, κατά το πρώτο 15μερο του Απριλίου, δείχνει μια θετική εξισορρόπηση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων, μετά την προσωρινή ημερολογιακή αναστάτωση που προκάλεσαν, τον Μάρτιο, ο πρώιμες καταναλωτικές ανάγκες των Αποκριών 2025.

Για την πληρέστερη ενημέρωση των μετόχων-συνεταίρων, επισημαίνεται ότι το νέο σκηνικό μεταβλητότητας και διαρκών σκαμπανευασμάτων στο παγκόσμιο εμπόριο, καθιστά πρακτικά αδύνατο τον αξιόπιστο προγραμματισμό κόστους και αποθεμάτων, ιδιαίτερα σε επιχειρηματικούς ομίλους με έντονη εξαγωγική ή εισαγωγική δραστηριότητα.

Μοναδική -θετική προς το παρόν- συνέπεια των ευμετάβλητων συνθηκών της διεθνούς σκηνής είναι η ευνοϊκή εξέλιξη στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και η σημαντική μείωση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου.

Περισσότερες πληροφορίες και -ενδεχομένως- μια πρώτη εκτίμηση της διοίκησης του Ομίλου για την συνολική πορεία των οικονομικών μεγεθών για το 2025, θα περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση 2024 που έχει προγραμματιστεί για τις 28 Απριλίου 2025

Η πορεία των πωλήσεων ανά χώρα

Ελλάδα

Τον Μάρτιο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν μείωση κατά -7% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά για το πρώτο τρίμηνο του έτους 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +10% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Κύπρος

Οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο, κατά τον Μάρτιο του 2025, ήταν μειωμένες κατά -8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το πρώτο τρίμηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Βουλγαρία

Οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Βουλγαρία, κατά τον Μάρτιο του 2025, ήταν αυξημένες κατά 4% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις του δικτύου στη Βουλγαρία για το πρώτο τρίμηνο του 2025 είναι αυξημένες κατά 2% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ρουμανία

Οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e- jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +12% περίπου τον Μάρτιο του 2025, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το πρώτο τρίμηνο του 2025, είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Δίκτυο καταστημάτων

Κατά την 31η Μαρτίου 2025, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 89 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 20 στη Ρουμανία.

Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην Ρουμανία.

Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει σήμερα παρουσία με 40 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ). Σημειώνεται ότι αρχές Απριλίου ξεκίνησε το τρίτο υπέρ-κατάστημα με το σήμα JUMBO στο Ισραήλ.