Η Nestle ανακοίνωσε ότι αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για τα έσοδα της για το σύνολο του έτους, γνωστοποιώντας μικρότερη του αναμενόμενου αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά το προηγούμενο εννεάμηνο.
Η μεγαλύτερη εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων στον κόσμο προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο της αγοράς, καθώς η αύξηση των τιμών οδήγησαν τους καταναλωτές να «αποφύγουν» τα επώνυμα προϊόντα της.
Ειδικότερα, η Nestle ανακοίνωσε την Πέμπτη (17/10) ότι η αύξηση των οργανικών πωλήσεων της για το 2024 αναμένεται περίπου στο 2%, έναντι 3% κατά τις προβλέψεις του Ιουλίου και ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους από τις εμπορικές συναλλαγές θα κυμανθεί επίσης χαμηλότερα, περίπου στο 17%.
Σε σχέση με το διάστημα των εννέα μηνών που μεσολάβησε, οι οργανικές πωλήσεις της Nestle αυξήθηκαν κατά 2%, χαμηλότερες από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που έκανε λόγο για αύξηση της τάξης του 2,5%.
«Η καταναλωτική ζήτηση έχει αποδυναμωθεί τους τελευταίους μήνες και αναμένουμε ότι το περιβάλλον ζήτησης θα παραμείνει ήπιο», δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Λορέν Φρίξε. Ο Φρίξε ανέλαβε τα καθήκοντά του στις αρχές Σεπτεμβρίου, αφού ο προκάτοχός του, Μαρκ Σνάιντερ, απομακρύνθηκε μετά από αρκετά τρίμηνα χαμηλών πωλήσεων.
Την Πέμπτη, η Nestle δήλωσε μεταξύ άλλων αλλαγών, ότι ο Φρίξε σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του εκτελεστικού συμβουλίου του, να συγχωνεύσει τις μονάδες της εταιρείας στη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική.