Το Netflix ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με την General Motors προκειμένου να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που θα προβάλει.
Μεταξύ άλλων, θα εμφανίζονται στη «μικρή οθόνη» οχήματα όπως το Chevrolet Bolt, το ηλεκτρικό pickup GMC Hummer και το Cadillac Lyriq, σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες «όπου αυτό είναι σχετικό».
Οι δύο εταιρείες πρόκειται να προβάλουν τη συνεργασία τους σε μια διαφήμιση με τον Γουίλ Φέρελ που θα προβληθεί κατά τη διάρκεια του Super Bowl στις 12 Φεβρουαρίου. Το Netflix και η GM χαρακτήρισαν τη συμφωνία «μέρος της δέσμευσης για ένα πιο βιώσιμο μέλλον».
Οι οικονομικοί όροι δεν γνωστοποιήθηκαν. Το Netflix δήλωσε ότι θα βοηθήσει τους δημιουργούς «να κατανοήσουν καλύτερα πώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να συμπληρώσουν και να βελτιώσουν τις ιστορίες τους».
Οι εκπομπές που θα περιλαμβάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα της GM είναι μεταξύ άλλων τα "Love is Blind", "Queer Eye" και "Unstable".
Οι παραγωγές του Netflix θα περιλαμβάνουν επίσης ηλεκτρικά οχήματα και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, δήλωσε η εταιρεία.